Km.: Kollár-Klemencz László (ének, gitár), Dargay Marcell (zongora), Farkas Róbert (hegedű, brácsa, harmonika, gitár, buzuki), Razvaljajeva Anasztázia (hárfa), Kerekes Vica, Honvéd Férfikar (karigazgató: Riederauer Richárd)
Kollár-Klemencz László a Kistehén frontembereként a legismertebb, de más formációk mellett tagja a Budapest Bárnak is, amelynek vezetőjével, Farkas Róberttel, valamint Dargay Marcellel, a Katona József Színház állandó zeneszerzőjével híres dalokat és sanzonokat dolgoznak fel. A Zabolátlan lovaim produkcióban főként ismert nemzetközi hírű, de új magyar fordításban előadott szerzemények szólalnak meg kamarahangszerelésben, ezen a koncerten Kerekes Vicával, Razvaljajeva Anasztázia hárfajátékával és a Honvéd Férfikarral kiegészülve.
Kollár-Klemencz László énekes-gitáros és Farkas Róbert hegedűs (ebben a produkcióban még brácsán, harmonikán, buzukin és gitáron is játszik) már a Budapest Bár előtt is dolgozott együtt, a Zabolátlan lovaim trióban azonban elrugaszkodtak az eddig őket jellemző világtól, több szempontból is. A zongoránál Dargay Marcellel, a Katona József Színház és más színházak állandó zeneszerzőjével kiegészült hármas ismert és obskúrusabb sanzonokat ad elő külföldi szerzőktől, de ezekhez szinte kivétel nélkül új magyar fordítások és szövegek születtek Grecsó Krisztián, Máthé Zsolt és Kollár-Klemencz László tollából. Az eredetileg Jacques Brel, Yves Montand, Dalida, Vlagyimir Viszockij, Johnny Cash, Benjamin Clementine, Paolo Conte, Marlene Dietrich által énekelt szerzemények mellé került Cseh Tamás- és Kex-dal is, valamint Kollár-Klemencz-kompozíciók, amelyek a lovastanárként is tevékenykedő énekes szuggesztív és érzelmes előadásában, valamint a zenészek rengeteg ötlettel teli kíséretében saját, zabolátlan zenei világot teremtenek. Ezúttal Kerekes Vica, a hárfás Razvaljajeva Anasztázia és a Honvéd Férfikar teszi még teljesebbé a dalok metamorfózisát, amelyek érzékeny értelmezésben mesélnek örökérvényűről, emberiről.