A 70-es évek elején játszódó akció-thriller sorozat főszereplője Josh Holloway, és a most kijött előzetes szerint ez nagy dobás lehet neki és a forgalmazó MAX-nak is.
Hogy lesz egy heti gyilkosos krimisorozatból epikus LMBTQ-horror? Illik-e a negyedik évadban kitalálni, hogy létezik az időutazás? Mennyi Kantot képes lenyelni az átlag Netflix-néző egy sitcom során? Íme a sorozatok, amelyek nem féltek feltenni ezeket a kérdéseket.
Lehet imádni vagy gyűlölni ezeket a sorozatokat, azt azonban mindenképp el kell ismernünk, hogy nélkülük ma teljesen mások lennének a tévénézési szokásaink.
Stephen King a Losthoz és a Kiúthoz hasonlította a SkyShowtime-on látható A csésze című szériát, és mint mindig, most is igaza volt.
Rebecca Ferguson posztapokaliptikus sorozata olyan fordulattal folytatódik, amire talán nem is számítottunk az évadzáró után. Spoilermentes kritika!
A rejtélyközpontú széria öröksége két évtized távlatából is markánsan meghatározza a sorozatok világát.
Michael Emerson szerint tökéletes lezárása volt a szériának az utolsó epizód, ami jelentősen megosztotta a rajongókat.
A fináléban egy kitörni készülő vulkánban csapott volna össze a jó és a gonosz, csak ezt végül költségvetési okokra hivatkozva átíratta a készítőkkel az ABC csatorna.
A Lost, a Star Trek - Az új nemzedék és a Csillagkapu is csak a maga korában volt jó széria, ma már lemondanák miattuk a nézők a streaming-előfizetésüket.
A Trónok harca alkotói sikeresen netflixesítettek egy sci-fi bestsellert. Új sorozatuk bőven megüti a mércét, de közel sem hibátlan. Spoilermentes kritika.
A március 21-én debütáló A 3-test-problémát már láthatta egy szériákra specializálódott fesztivál közönsége – és teljesen összezavarta őket.
Néha be kell hozni egy sztárt a fejesek kedvéért, de a legtöbbször az alkotók jönnek rá, hogy vérfrissítésre van szükség. Ez történt a Drótban, az Agymenőkben és a Lostban is.
A siló egy feszes, disztópikus thriller, ami könnyedén lép a Lost nyomdokaiba, miközben új tartalommal tölti fel a rejtélyközpontú struktúrát.