Vít Klusák (1980) és Filip Remunda (1973), a FAMU hallgatói, kettős szerepben tűnnek fel a filmben: mint rendezők és mint üzletemberek, akik egy jól ismert reklámügynökségtől megrendelnek egy reklámkampányt egy kitalált hipermarket, a Cseh Álom megnyitóünnepségéhez. A "nagy meglepetést" ígérő kampányhoz tévé- és rádióhirdetéseket, több száz óriásposztert, valamint 200.000 szórólapot használtak fel, amelyekben a Cseh Álom saját termékcsaládját, weboldalát (www.ceskysen.cz) hirdették. A hirdetések több újságban és magazinban is megjelentek, sőt még egy reklámdalt is felvettek. Május utolsó napján pedig több ezer lelkes vásárló érkezett a Letnany negyed játszóterének zöld füvére, ahol nem egy hipermarketet találtak, hanem...
Bemutató dátuma: 2006. október 12.
Forgalmazó: Szimpla Film Kft.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
A galéria véres képére nem emlékszem a filmbõl, werk vagy kivágott rész? :)
Sztem nem hihetetlenek az emberek, nem mindenki azért megy oda, mert nincs jobb ötlete üres ideje elbaltázására, hanem mert mondjuk full szegények (jó a filmben nem csak ilyeneket láttunk, de a Mercis csávók jellemzõen nem tolonganak, megveszik számlára, elköltségelik, jóccakát).
Csehország üdvözlendõ példaként áll elõttünk (egymillióval több munkahely, normálisabb rendszerváltás stb), hát azért ott sem virágzik a civil tudatosság, autonómia. De erre legalább rádöbbentik õket és nem ütik agyon a filmeseket miatta. Nálunk mi lett volna a plebs reakciója? (lásd a werkfotót)
A közepetáján kicsit sokat pepecsel a marketingkampány felépítésével, amit egyébként is tudunk, unalmas technikai részletek, unalmas marketingesekkel. (Az mondjuk elgondolkodtató, hogy jó "fasisztaként"/kapitalistaként nem érdekelte legtöbbjüket, mit csinál, csak hatékonyan tegye, akár még ha azzal saját marketinges voltát járatja is le, minden mindegy, ha kurva a világ, legalább fizessenek érte minél többet-mondhatják).
Amikor nem szövegelnek és nem reklámoznak, hanem tisztán filmes eszközökkel képeket mutatnak és embereket dokumentálnak, azok a részek kifejezetten erõsek.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások