A film készülése idején még kubista elveket valló francia festő kirándulása a film területére egy figurativ absztrakt művet eredményezett: figurativ, mert a tárgyak formáit nem bontja fel, és absztrakt, mert kapcsolataikat megsemmisíti. A világ atomizálódását, szétesését mutatja be, ahol csak a (természetesen jelzéses módon ábrázolt) szex lehet összefogó erő. Szergej Eizensteinre is hatott a francia avantgard e jeles darabja, mely kitágította a korabeli filmi ábrázolás határait.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások