Az aktuális rész ismertetője: Eljött az ideje, hogy a mérnökök elvégezzék az első nagyjavítást az Emirates Airlines első, hat évvel ezelőtt vásárolt Airbus A380-asán. Nézze közelről, amint a mérnökök bakokra helyezik az óriásgépet, és a hajtóművektől a pilótafülkéig apró darabokra szedik! A filmben ezen kívül egy vámtiszt afférjának is a szemtanúi lehetünk egy hamis útlevéllel utazó férfivel, aki mindent elkövet a lebukás elkerüléséért…
A műsor ismertetése:
Miként lehet egy kényszerleszállást a földről levezényelni? A teljes csomagtovábbító rendszer megbénulását az utolsó pillanatban megakadályozni? És egy dühöngő részeg utast lecsillapítani? A sorozat a világ egyik legforgalmasabb, évente 57 millió utast fogadó és útnak indító légikikötőjének kulisszái mögé látogat.
Míg 55 évvel ezelőtt a Dubai Nemzetközi Repülőtér helyén még egy hatalmas, kietlen homoksivatag terpeszkedett, ma itt található a világ légiközlekedésének egyik kulcsfontosságú csomópontja. Évi 344 ezer járatával, 57 millió utasával és kétmillió tonnányi teherszállítmányával a dubai a világ harmadik legforgalmasabb nemzetközi légikötője.
A Nat Geo sorozata a Dubai Nemzetközi Repülőtér kulisszái mögé kalauzolják a nézőket, így többek közt megismerjük a frissen megépült, 359 futballpályányi területű 3. terminált is, melyet a szakemberek a világ legnagyobb alapterületű építményeként tartanak számon. Különleges engedélye birtokában a stáb az épület valamennyi szegletébe eljutott, így az epizódok a lehető legteljesebb képet adják a repülőtér biztonságáról és zökkenőmentes működéséről gondoskodó 60 ezer főnyi személyzet változatos munkájáról.
Az epizódokban ezen felül látunk még a toronyból kényszerleszállást levezénylő légiirányítókat, feltételezett drogcsempészek ruháit és csomagjait átkutató vámőröket.Sokmillió dolláros gépóriásokat szétszedő és szoros határidőre megjavító mérnököket és ideges, a késés miatt felháborodottan reklamáló utasokat nyugtató alkalmazottakat.
Hozzászólások