Az aktuális rész ismertetője: Kína kulturális identitását nagyrészt a kínai találmányokkal lehet azonosítani, amelyek az évszázadok alatt szétterjedtek a világban. Denise ezúttal felfedezi Kína legikonikusabb termékeit, és hogy miként fejezik ki az őket megteremtő kultúrákat. Kezdve a kínai ételek királyával, és annak ikonikus, dél jünnani teraszaival. Majd célba veszi Shaosing ősi kereskedő csatornáit, ahol alaposan beleássa magát Kína legjelentősebb italának történetébe. Hangcsou külvárosában mélyen elmerül a Sárkánykútból merített tea kultúrájában. Csianghsziben kipróbálja magát a világ legnevesebb porcelánjával. Szucsoúban ugyanígy belevetem magam a híres, kínai selyemkészítés ősi módszereibe. Utazását Sanghajban zárja, ahol megtudja, hogyan formálják a kreatív kultúrák a 21. század új ikonjait.
Hozzászólások