Jon Heder és Efren Ramirez a Burger King reklámjában bújtak bele újra Napoleon és Pedro bőrébe, hogy felidézzék a nagyszerű vígjátékot.
A Nevetséges Napóleon egy 2004-es kisköltségvetésű, de annál népszerűbb vígjáték volt néhány teljesen reményvesztett figuráról, élükön az irritálóan lúzer Napóleonnal. A tucatszámra készülő gimis vígjátékok groteszk paródiája óriási siker lett, 400 ezer dollárból forgott és valamivel több mint 44 milliót hozott, a film néhány része, mint például a reklám alapját adó jelenet, vagy éppen a filmben feltűnő jópofa pólók pedig beivódtak a popkultúrába, a Nevetséges Napóleon pólóit például a mai napig lehet kapni különféle webáruházakban.
Erre a popkulturális hatásra játszik rá a Burger King a legújabb reklámjában, amiben azt hirdetik, hogy újra forgalmazzák a Cheesy Tots nevű sajtos krokettet. A Nevetséges Napóleon egyik jelenetében Napóleon a nadrágzsebébe rejt egy marék ilyen krokettet, hogy később az órán tudjon majd kicsit nassolni.
A Burger King mostani reklámjában Jon Heder és Efren Ramirez újra magukra öltötték Napóleon és Pedro karakterét, hogy ezúttal egy Burger Kingben adjanak elő hasonló, krokettes jelenetet. Egy szépséghibája van csak a reklálmnak, hogy Heder mostanra egészen kikupálódott, egyáltalán nem néz ki már akkora irritáló lúzernek, mint a 2004-es filmben.
Ez pedig a jelenet a filmből: