Km.: Kokas Katalin (hegedű), Érdi Tamás, Vásáry Tamás (zongora), Fassang László, Szabó Balázs (orgona), Joó Szabolcs (ütőhangszerek, elektronika), Joó Szabolcs, Kelemen Barnabás (taps)
Reich: Clapping music
Mozart: e-moll hegedű-zongora szonáta, K. 304
Ben Wahlund: The Whimsical Nature of Small Particle Physics
Debussy: Holdfény
Chopin: cisz-moll prelűd, op. posth.
Liszt: Les préludes
Két 20. századi ütőhangszeres kompozíció, egy megrázóan szép Mozart hegedűszonáta, és Liszt monumentális szimfonikus költeménye orgona-négykezes átiratban: ez a kínálata a Fesztivál Akadémia Budapest ötödik koncertjének. Steve Reich egyetlen ütemnyi ritmusképletből, és egyetlen ötletből építi fel két tapsolóra írott kompozícióját, amelyet Joó Szabolcs, a Zeneakadémia ütőhangszeres tanára és Kelemen Barnabás adnak elő. Mozart e-moll hegedűszonátája azon a nyáron született, amikor Mozart elvesztette édesanyját Párizsban, Kokas Katalin és Érdi Tamás előadásában pedig biztosan ki fog jönni e zene valamennyi érzelmi árnyalata. Liszt szimfonikus költeménye, amelyet a Zeneakadémia két orgonatanára, Fassang László és Szabó Balázs szólaltat meg négykezes orgonaváltozatban, az élet teljességét foglalja magában a születéstől a halálig.
A járványügyi helyzetre való tekintettel, a közönség biztonsága érdekében a szervezők a koncertre szóló jegyek számát korlátoztuk, hogy az ülőhelyek között meglegyen a megfelelő távolság.