km.: Amadinda Ütőegyüttes: Bojtos Károly, Holló Aurél, Rácz Zoltán, Váczi Zoltán
TanBorEn Trió: Kerek Csombor, Madaras Zoltán, Tóth Levente (ütőhangszerek)
A Zeneakadémia ütőhangszeres hallgatói
Bob Becker: Mudra
Bob Becker: Unseen Child
Steve Reich: Six Marimbas
Vivier: Cinq chansons pour percussion (trióváltozat, magyarországi bemutató)
Xenakis: Peaux
Claude Vivier és Steve Reich vagy Iannis Xenakis és Bob Becker zenei gondolkodásában kevés hasonló vonást lehet felfedezni, ugyanakkor az ütőhangszerek kínálta hangzáslehetőségek és az archaikus kifejezési formák iránti fokozott érdeklődés mind a négy komponistában közös. Az Amadinda Ütőegyüttes és a Zeneakadémia ütőhangszeres hallgatóinak koncertje tehát annak bemutatására is vállalkozik, hogy hányféle módokon képes a tradicionális zene és az avantgárd, illetve a nyugati zene és a keleti világszemléletet közvetítő muzikalitás egymásba kapaszkodni. Vivier eredetileg szólistára írt darabja Bali szigetét, Xenakis kizárólag dobbőrös instrumentumokra hangszerelt kompozíciója a görög mítoszok világát idézi meg. Bob Becker távolkeleti hagyományokra reflektáló művei közül az indiai tánckultúrától ihletett Mudrát egy kritikus így jellemezte: a darab tökéletes reprezentációja annak, hogy Becker számára mi a fontos a zenében: az eufória, az öröm és a harmónia.