km.: Bede Sári, Bognár Szilvia, Korzenszky Klára, Lovász Irén, Szalóki Ági (ének), Rátóti Zoltán (próza), Eredics Dávid (klarinét, kaval, szaxofon), Juhász Endre (oboa, duduk), Mizsei Zoltán (ének, zongora), Keönch László (torokének, dob, cajon, udu, derbuka), Martenica Táncegyüttes
A Makám tagjai: Magyar Bori – ének, Kuczera Barbara – hegedű, Vázsonyi János – szaxofon, Krulik Zoltán – ének, gitár, Boros Attila – basszusgitár, Varró Zoltán – dob, ütőhangszerek
Dramaturg: Cziglényi Boglárka
A Makám együttes három évtizedes története az állandó megújulás jegyében telt. Dalaikban különböző etnikumok népzenéjéből, valamint a kortárs zene és a jazz elemeiből számtalan kombinációt alkotva hoztak létre harmonikus egységet, melyben tradíció és modernitás, Kelet és Nyugat, kollektív és individuális egymást feltételező módon jelenhetett meg. Lemezeiken, koncertjeiken olyan kiváló énekes szólisták működtek közre, mint Lovász Irén, Palya Bea, Szalóki Ági, Bognár Szilvia, Herczku Ágnes vagy Lázár Erika.
A Krulik Zoltán alapította együttes estjén dalok, prózai szövegek, versek és fotográfiák révén rajzolódik ki egy történetet, mely valamikor a 20. század ötvenes éveiben kezdődött, de átnyúlt a 21. századba is. Egy Galla nevű dunántúli faluból indulunk, majd Tatabánya és Pannonhalma érintésével eljutunk Budapestre, a Makám-kaland fordulataira pedig a Párizs és Delhi, Krakkó és Split közti területeken kerül sor.
Krulik az elmúlt három és fél évtizedben született személyes töltetű dalokból, Az utolsó papírrepülő című prózakötetből és a Legolcsóbb mozi című verseskötet önéletrajzi ihletésű írásaiból válogatva állította össze a különleges koncert programját.