Téma: Alkonyat

Samaire 2008 nov. 14. - 11:21:01
(36/91796)
huh angolul :$ izé.. megpróbálom majd ígérem =)
Lola az énekesnõ? olvastam twilight neten, hogy õ is ott volt a valamelyik twilight-os talin az árkádban
Samaire 2008 nov. 14. - 11:18:58
(35/91796)
nagyon is érdekelt amit írtok és az én fejem is vörös, mert szeretnék reagálni rá, de 1 nem merem 2 nem vagyok olyan jó angolos..hiába értem 90%-ba amit írtok :(
T42 2008 nov. 14. - 09:56:36 Előzmény Zsassza
(34/91796)
Szerintem aki nem olvassa el a könyveket, az csak töredékét kapja az élménynek, amit a történet ad. Nyilván nem lehet 90 percbe bezsúfolni az összes apró részletet,Bella gondolatait, amelyektõl jó a könyv.
A film nem tud visszaadni mindnet, bár a rendezõ interjúi meg a trailerek alapján érdemes lesz megnézni, sokkal inkább mint a Harry Potter filmeket, mert azoknál szerintem még reménytelenebb megfilmesiteni a történetet.
Végülis nincs benne annyi speciális helyszin,inkább a dialógusok lényegesek az meg a jó szinészeken meg a rendezõn múlik.
offtopic
lanmlili 2008 nov. 13. - 22:30:52 Előzmény Samaire
(33/91796)
Hát köszi, de én meg cékla vörös lettem mikor megláttam a hozzászólásod.... asszem nem voltam õszinte magamhoz, vagy csak nem akartam kimondani... de talán az jobban zavar, hogy bárki elolvashatja... most ne gondold, hogy olyan hülye vagyok, hogy ezt eddig nem realizáltam a borsónyi agyamban, csak ez így egy igen egyoldalú kapcsolat, nem? Én elmondom amit gondolok, te meg közlöd, hogy létezel, végigolvastad, és nem gáz(persze értékelem a jó szándékot:-)),bár ha már itt tartunk, nem zavar, mert nem érdekel, vagy nem zavar, mert nem beszéltünk ostobaságokat? Kíváncsi vagyok írsz-e még... Ha igen a fair play kedvéért nem mondanád el te is, hogy mit gondolsz?(Lehetõleg angolul, mert itt nem csak rólam van szó egy bizonyos szempontból)És ha már így belejöttem, és más kérdésemre úgy sem kapok választ(kivéve Ony, akinek köszönet érte), de valaki elmondaná, hogy hogy került Lola a képbe? Mi köze van neki ehhez?
lanmlili 2008 nov. 13. - 22:09:26
(32/91796)
If I'm not mistaken it's gonna be in English with Hungarian subbs:-) Good news:-)) Than, it's my trun to ask, what is whrw??? I'm soooo stupid for computers... Sure I wanna countinue! That is why I asked:-) And crunchyroll is nothing special, it just a video shearer page like youtube, but this one only deals with Asian stuffs, like movies, animes etc..... But that's not important, I just asked it because it has an 'msgs' system, which works well. Pretty comfortable, well I think.... It's like sending emails, but till you don't start a new conversation it's there, everything we wrote before.... So I don't know, if you want something else just let me know, but nothing too complicated, please!!!!
Samaire 2008 nov. 13. - 19:34:15 Előzmény lanmlili
(31/91796)
engem csöppet se zavar :)
8/10
Zsassza 2008 nov. 13. - 18:05:12 8/10
(30/91796)
híííjjj, megkaptam magyarul is. szép, igényes fordítás, a borítótól pedig majd kiugrottam a bõrömbõl. :D gratula Rakovszky Zsuzsának! ;)

a filmtõl mostmár egyenesen rettgek. szerintem aki elõször látja a filmet, az nem fogja elolvasni a könyvet. tragikus, hogy túlreagálom ezt a dolgot, de mentségemre legyen, hogy magyar is vagyok, meg pesszimista is...úgyhogy...
8/10
Zsassza 2008 nov. 13. - 17:59:20 8/10 Előzmény Ony
(29/91796)
nahát...én is teljesen így voltam vele. egyszerûen elkezdtem, uána olyan volt nekem, mint a "tiszta heroin". hazértem suliból, holt fáradtan, és egyszerûen olvasni akartam. tényleg elég lehetlen, nem? :D
lanmlili 2008 nov. 12. - 21:05:06
(28/91796)
:-)Wow... How long have you been there??? And you will watch the movie here??? It sounds veird.... but it's great... I have to ask you something, it's that 'Are you intened to continue this conversation with me?' Because in that case I would prefer speaking somewhere else.... I mean if I would be someone who check this page because she(maybe he) wanna know more about what others think about the movie, well I would not be happy with our conversation. When I found such things in other moviese pages(what is more, they were in Hungarian)it always bothered me, I thoght it must have been for the movie..... not a talking corner.... I hope you will understand:-)Do you know crunchyroll.com?
lanmlili 2008 nov. 11. - 20:46:20
(27/91796)
Ooooh yes, and I complaine about it a lot, but just to be faithful, on the other hand it's better than on the other way.... I mean, it's always leaves a better feeling if there is a happy ending, and with a love story, what else could be.... And Meyers style is amaising, I really think she could make me buy any kind of third class novel(but it has to be a love s. because that is what fits her). I love her website too:-) And that is what I'm exactly missing from the Hungaryan version, I had a short glance of it and it's well written, and almost the very same word by word, but she is missing from it, her being which makes those books saleable is just not there, not a hint of it:-( But maybe I just overcompensating the whole stuff..... maybe I'm entirely wrong.... When are you going to get back home?
lanmlili 2008 nov. 11. - 00:13:01
(26/91796)
I will be on it:-)But lets leave it like that.... It's good, that's a great book. From a specific angel it's even better than Twilight, I mean its basic story is a bit more original, than T., there are more questions, and it is a bit more serious.... but also a love story( a pritty komplex one). And yes, Wanda is a veird creature:-) The only thing I don't like in Meyers books is that everybody finds his/her true pair, even when there is only 32 people in the world it turns out in her story that everyone is a perfect match for someone from the others...... But, well.... you will see what I'm talking about if you read it. And Wurthering heights BELLA??? Ugh, I prefer Jane Eyre, or Pride and prejudicy.... W.H. is just way too much drama for me:-)
lanmlili 2008 nov. 10. - 19:25:50
(25/91796)
Then keep searching:-)Thats my only response I can give you, since I do not beleive in things like love at first sight, the only one who's been made for you etc. But it's great you have faith.... And I got it-what you've said about his beauty-:-) But I wanted to ask that have you heard about S.M.s other book, 'The host'?
lanmlili 2008 nov. 09. - 15:22:23
(24/91796)
I see:-) I thought so, but there is always a chance that you might have misanderstood something.... And I had to ask, because the girl who recommanded the book for mee told that she didn't exactly like Bella.... and a while ago I had to find out that loads of girls are thinking in the same way... you know, "they are in love" with Edward and they think they would fit better for him, than she. But it was always the opposite with me, I love Bella, but think nothig special about him. I always thought about him as Bellas inseparable accessory, who makes her happy, and that's his only role, maybe that is why I've never really given him a solid shape- and, because it's like that, for his role anybody is fine for me, though, it would be better if that guy wuold be more like my type:-)-.
lanmlili 2008 nov. 08. - 23:21:12
(23/91796)
Actually, just to make it clear, you don't like Bella, or the chosen actress-I think I didn't really get this part-. And Ony told it has been bublished yet-in Hungarian ofcours-. But I don't know anything about it:-( It's great you found it 'acceptable':-) Most of the strangers whome I had spoken before told me that Hungary is a beautiful place, JUST THE PEOPLE.... you know, that we are not so nice with them, and most of us seems so desperate, or bored, or both and that we adore complaining.... And I know it's a kind of like true, it's sad....
lanmlili 2008 nov. 08. - 23:07:53 Előzmény Ony
(22/91796)
Óóóó, hát most.... bocsánat, asszem sikerült bemutatkoznom:-) De nagyon kíváncsi lennék, hogy mások hogy jutottak el ehhez a könyvhöz..... nekem egy kanadai lány ajánlotta és csak a bookline-ban találtam meg.... de ha olyan sokan olvasták biztos van más hely is. Mikor jelent meg? És látom, hogy van magyar rajongói oldal.... fórum is van meg minden ami kell? Sajnálom, én egy kicsit el vagyok szigetelve ettõl. De Bella dala igazán jól sikerült, most is azt hallgatom.... Carter Burwell nagyon szép számot írt:-)Az egész filmzenei CD eléggé rendben van...
10/10
Ony 2008 nov. 08. - 16:17:04 10/10 Előzmény lanmlili
(21/91796)
a könyv már megjelent magyarul de nem számít :D
amugy egyik ismerõsöm nézi ezt a Vampire Knight-os cuccot, de én nem.
lanmlili 2008 nov. 07. - 21:03:05
(20/91796)
Húh, azért ez nem egészen úgy néz ki mintha olyan hatalmas lenne a rajongó tábor és mindenki tövig rágná a körmét az izgalomtól:-)De jó kis beszélgetõ sarok csajoknak.... Én ugyan nem vagyok biztos benne, hogy ez a legjobb ötlet, mármint behozni a filmet mielõtt a könyv megjelenne magyarul.... De szerintem is a New Moon a legjobban sikerült darab(bár a 4-et még nem olvastam).Viszont szeretnék egy kis közvélemény kutatást végezni..... remélem lesz aki válaszol... Ismeri valaki az Anita Blake sorozatot, vagy szokott animéket nézni(fõleg a Vampire Knight-ra gondolok)?
And actually I'm glade you wrote there Isabella.And I hope you will find Hungary a nice place(or you did):-) Plus, as far as I'm considered, I can't agree with their choices(maybe Bella,and Jasper is ok, without that stupid thing on his head), none of the actors/actresses outfit fits for my imagined caracters either:-(
T42 2008 nov. 07. - 12:28:44
(19/91796)
Figyu, engem lassan kirugnak a munkahelymrõl, mert miután hajnali 2-3ig olvasok, reggel beesek ide mint egy zombie, aztán titokban megint csak olvasok ( mert feltettem agépemre ) majd hazamegyek, vetek valami eleséget a gyerekeimnek meg a kutyáknak, aztán megint olvaosk, kifolyik a szemem, néha angolul kezdek el mondtaokat, ugyhogy én nem válaszolok neked angolul, mert azért meg kell állnom, mielõtt teljesne belehülyülök.
Nem baj, ugye ?
10/10
Ony 2008 nov. 06. - 21:06:28 10/10 Előzmény T42
(18/91796)
Csatlakozom, a "beindítja a fantáziát" részhez :D igazából, miután elolvastam, barátaimmal azon tanakodtunk valami furcsa van ebben a könyvben, mert ha elkezded annyira a hatása alat leszel, hogy észre sem veszed.. én már holtra olvastam a szemem és észre sem vettem hogy fizikailag már nem vagyok ép mert mindig az volt a nap célja mikor érek haza és kezdek olvasni :D beteges tudom..:/ mondjuk meglepõsnék ha mással ez nem fordul elõ..:D
9/10
Zsütz 2008 nov. 06. - 20:41:31 9/10
(17/91796)
xD Nem! Szerintem is vannak... *tükörbe néz és megtapogatja az agyarait*