5/10
perry júl. 12. 20:21:39 5/10
(8/8)
Ahogy Dozer úr volt szíves örök érvényű kritikai megjegyzését ide okádni : " Ha már elszarták a végét....a férje dugta volna a kettyós nőt.." Úgy azért elmondható kissé több van ebben a trillerben.
Az 1960 s években járunk középosztálybeli férjek és feleségek élvezi egymás társaságát és két feleség akik egy divatlap oldaláról is kiléphettek volna mély emberi kapcsolat fűzi össze. Közben éppen csak nyomokban szűrődik be Amerika hangja: Vietnám megszállása, Kennedy elnök meggyilkolása, megjött a Beatles, sohasem látott műszaki fejlődés (így a számítógépes világ) kezdeti terjedése.
Az idill már annyira amerikai és cukormázas , hogy az már tényleg műanyag.
Innen nem ártana arról beszélni mitől kezd egyre nehezebben kibontakozni a jó triller?
Mert kérem szépen van filmezve a berendezők teszik a dolgukat magas szinten a szereplőkről később.
inél tovább nézem a filmet annál jobban kezd szakadozni és a varrás mentén felfesleni a rosszul megalkotott dramaturgia. Egy szerencsétlen és halálos gyermek baleset miatt elmerülünk a két anya Alice (Jessica Chastain) és Celine (Anne Hathaway) gyászában és már paranoiás egymás ostorozásában és nehezen tudunk rájönni melyik hölgy lesettebben és kissé hajlunk arra, hogy Celine elmebeteg.
Benoît Delhomme aki kitűnő operatőr és bizonyára sok izgalmas rendezést élt át az első vonlaból ( A zöld papaja illata vagy Az üldözött ) első rendezésével némileg elvetette a sulykot. Tény , hogy a képi világ annyira illúzió keltő és komponált , hogy sajnos a film gondolatisága nem követi igazán ezt a vonalat.
Óhatatlanul eszembe jut a thriller nagymestere Alfred Hitchcock a feszültség építés az őrület ábrázolásának jeles tudója. A történet szálai szétesnek és míg a regény ok okozati összefüggésében az író vezet minket itt a rendező elengedi a kezünket és hol jól avagy rosszul megírt fordulatok tarkítják a filmet.
Ettől elmarad a társadalmi háttér bekapcsolása és így súlytalanul lebeg a kisváros dráma vagy thriller már magam sem tudom.
Aztán pedig a történet idő előtti felszínre hozása és a csapnivalóan rendezett befejezés végleg beteszi a kaput a thrillernek.
Végül és nem utolsó sorban adott a két női főszereplő és már meg is értem miért vállalták az ügynökeik javaslatára a forgatókönyv elolvasását és magát a filmet. Mert tény két A+ osztályú színészről van szó akik szinte minden filmes formában kiemelkedő teljesítményt nyújt és sorhaltank filmjeiket elég hosszú lista lenne. Alkotói alázattal és pontossággal hajtják végre a rendező által megfogalmazott feladatokat.
Az már nem rajtuk múlik , hogy a filmből szerény véleményem szerint nem lesz kult.



5/10
Dozer jún. 29. 23:02:24 5/10
(7/8)
Ha már elszarták a végét, rakhattak volna még rá egy lapáttal. Pl, hogy a barátnő férje dugta volna a kettyós nőt, vagy ugrás 10 évvel későbbre, és a kisfiú jön össze a nevelőanyukajaval...
Xxy92 jún. 12. 22:12:20
(6/8)
sokan nem tudják, ez is egy hollywoodi remake, melynek alapja a 2018-as Duelles c. belga film.
6/10
Péterrrrrr jún. 10. 20:49:01 6/10
(5/8)

Az ilyen befejezésű filmeknek semmi haszna. Csak egy nagy csalódottság marad az emberben.


6/10
Péterrrrrr jún. 10. 20:47:17 6/10 Előzmény magyarzoltan1
(4/8)
A befejezés miatt 6-os.
8/10
magyarzoltan1 jún. 08. 01:22:47 8/10
(3/8)
A befejezés miatt 8-as.
7/10
Ildikó Nóra jún. 03. 10:40:50 7/10
(2/8)
A szereposztás, a színészi alakítások, a helyszín, a ruhák, smink, az operatőri munka, a szinkron is tetszett. A főszereplőknek jól állt az adott szerep. Más befejezésre számítottam, a film vége nem tetszett.
6/10
Angbet jún. 02. 22:41:49 6/10
(1/8)
Van drámája, jó színészek játszanak benne, de azért 8-ast meg 9-est adni rá erős túlzás. Egyszer nézős, ha nincs jobb dolgod.

Életszerűtlen, hogy miután mindenki meghal a főszereplő körül öngyilkosságban, balesetben, a gyereket egyszeren csak úgy örökbe adják neki, és boldogan él, míg meg nem hal, és a gyerek sem gyanakszik semmire.