Téma: Szilvakék Paradicsom Pub & Restaurant

Scal 2010 márc. 10. - 23:03:23
(2/2)
hát tényleg nem a legjobb helyek egyike
rar 2010 jan. 11. - 00:19:24
(1/2)
Alább olvasható a vezetõségnek írt levelem:

Tisztelt Blue Tomato vezetõség!

Ezúton szeretném összefoglalni egy szombat esti élményemet amit egy önöknél megrendezésre került rendezvényen szereztem. Egy elõre egyeztetett, nagyjából 50-60 fõs eseményrõl van szó, a foglalást kb 1 hónapra elõre fixálták. Mi, akik már hetekre elõre leadtuk a megrendeléseinket, a vacsora meghirdetett kezdéséhez képest egy órával késõbb kaptuk meg az ételeket. A szerencsésebbek már a második fogást is megették, mire a többiek, akik a helyszínen rendeltek (amire a meghirdetett kezdéshez képest kb egy órával késõbb volt lehetõségük), megkapták az elsõ ételeket, 1 órával a rendelésük után. Volt olyan, aki 3 órát várt a vacsorájára, volt olyan, aki az este folyamán már egyáltalán nem kapott semmit (amikor ez este 10 óra tájban kiderült, csak annyi volt a reakció, hogy "Akkor felvegyünk esetleg egy új rendelést?" --persze, további két óra várakozással...és még csak fel sem ajánlották, hogy "Elnézést, biztos a mi hibánk, ezért a ház vendége..." vagy minimum valami engesztelõ kedvezmény...), szóval nekik mi voltunk kénytelenek adni, a maradékainkat ízlésesen összeválogatva. És volt, aki a torták felszolgálásával egyidejûleg kapott fõételt, de ezt már azt hiszem nem is méltatom további megjegyzésekre. Az italfogyasztás rendjére magunktól kellett rájönnünk, miután észleltük, hogy csak ételrendeléseket vettek fel. Felfedezhettük, hogy biztos a bárból kell majd magunknak hozni, ami nem baj, ha felhívják a figyelmet rá, pl úgy, hogy "Kedves Vendégeink, szeretnénk megkérni Önöket, hogy italrendeléseiket...", vagy legalább valami hasonló formában. Az étlapon szereplõ ételek közül több olyan volt, ami már elfogyott, ami azért érthetetlen, mert 1 hónapra elõre lehetett tudni, hogy 50-60 ember fog megjelenni aznap este, és az asztalfoglalásért még elõre garantált fogyasztásra is szükség volt. Olyan apróságokon már fenn sem akad az ember, hogy mondjuk hagymaleves cipóban már azért nem állt rendelkezésre, mert nem volt cipó, ennek ellenére is lett volna aki jobb híján megenné tányérból. Arra a kérdésre, hogy így mennyivel is lesz olcsóbb a leves, azt a választ kaptuk, hogy semennyivel, ahelyett, hogy sûrû bocsánatkérések közepette minimum a cipó árát levonják. Aztán az este folyamán egyszer csak mégis elõkerült egy plusz adag cipós hagymaleves (ezek szerint mégis volt?), amit jobb híján az a 3 ember osztott el, aki cipó híján az eredeti árra való tekintettel elõzõleg mégsem kért levest... A pincérnõknek sikerült mindezt rendkívül lekezelõ stílusban kommunikálni, még kb mi kérjünk elnézést azért, hogy oda mertünk menni és még rendeltünk is. Mintha nem azért lenne ott, hogy kedvesen mosolyogjon és kiszolgálja a vendégeket....én úgy tudtam, azért vannak, de biztos megint én tévedek... Külön kérésre kaptunk néha könyöradományként evõeszközt is, viszont külön kérésére se kaptunk poharat a palack borhoz. Szerencsére az estét még ezek sem tudták tönkretenni (a jó társaságért szerencsére nem az étterem felelt), de a kritikán aluli amatõrséghez ezúton is szeretnék gratulálni. Emellett meggondolnám, hogy valóban a vendégért vannak-e vagy fordítva.... nem tudom, ezt azért illene tudni, de nem tûnt úgy... És nem is a hibákról van szó, mert azok elõfordulhatnak (ugyan ez esetben jóval több volt, mint ami megengedhetõ), hanem a stílusról és a szellemiségrõl, amit a hely vezetõsége és alkalmazottai képviselnek. Ez mégis csak a szolgáltató szektor, ha jól tudom... Rövid összefoglalómat a lehetõ legtöbb helyre el fogom juttatni, megköszönve ezzel a nem mindennapi bánásmódot!