Remek előzetes reakciókat kapott a Splinter Cell feldolgozása, amelyben a főszerepet egy igen ismert név fogja alakítani.
Nem találtuk volna ki, hogy a legendás író szerint éppen ezt a filmet kellene újraértékelnünk, amely az ő műve alapján készült.
Így lett A dzsungel könyvéből természetfilm, Tim Burton Batmanjéből fekete-fehér némafilm, a Langolierekből pedig remekmű.
Úgy tűnik, ebből a szempontból az HBO Harry Potter-sorozata mindenképp hűbb lesz az eredeti könyvekhez, mint a filmek voltak.
Következzék néhány előadó, aki alapjaiban rengette meg a „rock örök és elpusztíthatatlan” jelmondatot.
Casablanca, Tizenkét dühös ember, Amadeus – 10 kiváló alkotás, ami új életre kelt azzal, hogy a színpadról átemelték a vászonra.
A Julia Roberts és Ethan Hawke főszereplésével készült Netflix-szenzáció írója rövid, ám igen érdekes – és durván SPOILERes – interjút adott a Varietynek.
Az 1991-es Addams Family – A galád család a mai napig a legjobban sikerült feldolgozása az 1938-ban a The New Yorker egyik képregényeként indult Addams családnak. Ma este a tévében!
A Q-ügyosztály eseteinek második darabja, a Fácángyilkosok kicsit későn kezdődik ma este a SuperTV2-n, de megéri az áldozatot.
A Pet Sematary: Bloodlinesnak sem sikerült megtörnie a 36 éves átkot – azóta nem készült értékelhető minőségű folytatás, előzmény vagy spinoff Stephen King művei alapján.
Vannak olyan filmek, amelyek annyira rosszak, hogy még az előállítási költségüket sem hozzák vissza, de van, hogy csak egyszerűen nem találják el a korszellemet, vagy valami más miatt nem találnak be a közönségnél. Mindkét verzióra mutatunk példát, hiszen a filmtörténelem tele van gigantikus bukásokkal.
Bizony, a Downton Abbey előtt is készültek egyszerre fordulatos és megható kosztümös-romantikus drámák. Az egyiket kedd este meg is nézhetjük a tévében.
Persze csak azzal a megkötéssel, ha a Poirot-film kifejezést hatalmas idézőjelek közé tesszük, mivel ennek az alkotásnak már vajmi kevés köze van az Agatha Christie által megteremtett univerzumhoz. Kritika a Szeánsz Velencében című premierről.
Nem szándékos nyitott végre gondolunk, hanem azokra a bosszantó esetekre, amikor – általában gazdasági okok miatt – egy stúdió félbehagyott egy-egy filmes franchise-t, a néző pedig őrlődhetett, hogy mi lett a főhősök sorsa.