A karácsonyi időszak mindig elhozza azokat a szívfacsaró reklámokat, amik elfeledtetik az emberrel, hogy mocskos multik profitorientált marketinggépezete manipulálja éppen az agyunkat, hogy kötelezzük el magunkat a márka mellett és vásároljunk, fogyasszunk, ahogy azt egy rendes kapitalista világban illik.
A korábbi megható rövidfilmek helyett a jelek szerint ebben az évben valami szokatlannal akartak előrukkolni – vegyes a végeredmény.
557 ezer megtekintés fölött jár a YouTube-on az az alternatív John Lewis-hirdetésnek nevezett reklám, a The GoKart, ami már tényleg sportot űz a nézők megríkatásából.
Kijött a John Lewis nevű brit áruházlánc szokásos éves támadása a könnycsatornák ellen, azaz a várva várt karácsonyi reklámfilmjük. De a Disney sem akart alulmaradni: megérkezett az #IdejeEgyüttLenni karácsonyi történet befejező epizódja.
A Coca-Cola idei kötelező megható ünnepi hirdetését nem más rendezte, mint Taika Waititi (Hétköznapi vámpírok, Thor: Ragnarök, Jojo nyuszi), de a Disney is előjött egy szívmelengető kisfilmmel.
Kijött a John Lewis nevű brit áruházlánc szokásos éves támadása a könnycsatornák ellen. Az ezúttal egy cuki kis sárkánykát szerepeltető kisfilmet ráadásul Budapesten forgatták, több magyar résztvevővel.