Nemcsak a feladatok túl egyszerűek, a játékosok is túl óvatosak. Az óvatosság jelen esetben azt jelenti, hogy hőseink rendre elkerülik a veszélyes párbajokat, ami jó taktika a játékosoknak, mérsékelt izgalom a nézőknek.
Személyes nekrológjában Buddy Endre újra gyerek lesz, és ott ül a tévé előtt. És örül, ha eljut a százezres kérdésig.
Bár a 80-as évek kvízműsorai többnyire fel tudtak mutatni valamiféle kulturális értéket, hatásukra a korabeli tinédzsereket is gyakran gyötörték reumás panaszok és vizelettartási problémák. Joggal reménykedtünk hát abban, hogy a rendszerváltással érkező nyugati áramlatok fiatalos lendületet adnak a műfajnak, ám sok esetben az agyhalált hozták el.
A „régen minden jobb volt!” igazsága a magyar tévéműsorokra is vonatkozik – hiányoljuk hát együtt ezeket a jó kis régi programokat, amelyeket a tévézés olyan nagy öregjei vezettek, mint Vitray Tamás, Vágó István és társaik.
Ajánlunk hét olyan tartalmat a műsorrengetegben, amire érdemes odafigyelni. Új Judd Apatow-vígjáték, saját gyártású sorozat és egy interaktív kvíz is vár ránk a streamelős óriásnál.
Miért lehet sikeres formátum 2021-ben egy tisztán tudás alapú vetélkedő? Miért csak egy van a kereskedelmi tévék kínálatában? Milyen volt a Való Világ anno? Mit csinált a konkurens csatorna a tévézés Halálcsillaga, a Dáridó ellen? Ezekről beszélgettünk Wisinger Jánossal, A Géniusz című műsor producerével.
Idézzük fel együtt a Van benne valami, a Kerékbár, a Mindent vagy semmit, a Legyen ön is milliomos és a Játék határok nélkül legszebb pillanatait!
Először hitetlenkedett egy sort, de aztán persze szokás szerint lazán vette, és poénkodott rajta egy csomót.