Szigorúan csak szellemi nagykorúaknak ajánlott teleshop-rémálom. Műfaját tekintve vallási marketing-groteszk, formailag áldokumentumfilm, mely egyaránt képes kiváltani a közönség harsányan felcsattanó kacaját, bornírt megbotránkozását, de akár értő együttgondolkodását is. A tv-shop műfaji sajátosságait szem előtt tartva forgatott film nem csak a direkt marketing hétköznapi hazugság-gyakorlatára irányítja rá a figyelmet, de a nonkomformista karrier- és businessegyházak televíziós nyomulását is leleplezi. A fogyasztási lázba hajszolt ember és a termékké aljasított isten találkozik itt egy groteszk megváltástan keretében. A keresztény egyházak Mennyországgal kapcsolatos igéreteit a modern marketing gyakorlata egy-egy termékre alkalmazva árúsítja ki a reklámspotokban újra meg újra. Az alkotók itt az "ilyen volt - ilyen lett" hírdetési módszerét vezetik vissza annak gyökereihez, amikor még mindazt a megváltást, amit ma ezerféle termék igér, az ember egyedül Krisztustól várta. A Christus Maximus című film tehát egyidejűleg kritikus a média, a marketing, az egyházak és a társadalom iránt.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hát ez iszonyat, elképesztõ, tényleg fáj, annyira jó...
Bár ha komolyan vallásparódia akart lenni, akkor Tibornál kellett volna abbahagyni, mert õ sikerült a leghitelesebbre. A többi túl zavaróan elhajlik az addigi fílingtõl. De terjeszteni fogom, köszi a linket.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások