Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Elnézést kérek minden Nicolas Cage rajongótól, de egyszer végre el kell mondanom valahol, hogy a bepisilés közeébe jutok, valahányszor láthatom, miként igyekszik rendkívül elszántan, rendkívül elszánt arckifejezést bemutatni hősünk. Az ilyen típusú karakterek megformálása pont annyira esik távol Nicolas-tól, mint mondjuk a Sziklától Rómeóé. Nem kellene ezt erőltetni... Szigorúan szerintem.
Azt írod ezek a combok, na mondom, keressünk rá, lássam őt. Meggugliztam de csak egy hosszú lábú nőt talált. Neked ezek a bomba combok? A combok azok vaskosabbak, olyasmi mint a békacomb, nem ilyen soványak mint Ámberünk :-)
Amikor Nicolas C. átmegy terminátorba. Hát, mit ne mondjak, elég gagyi a történet. A végén, az utolsó 10 perc egy vicckategória. Vannak benne látványos jól megcsinált jelenetek, jók a szereplők és az izomautók, de ez a történet nagyon összekutyult. 6/10
Jó, hogy előjött kommentszekcióban, még megjelenésekor láttam és gyakran eszembe jutott újranézni, kellemes elborult faszságként emlékszem rá. A teherautós-zenés jelenetet most újranéztem youtube-on, és észrevettem egy érdekességet: aki a könyvelőt játssza, William FIchtner A szökésben Alexander Mahone ügynököt alakítja, akinek az elején van egy idősebb ügynöktársa. Na ez a faszi szintén benne van ebben a filmben is, mikor a könyvelő jön a teherautóval, ő áll kalapban a seriff mellett balon egy puskával.
A filmet Nicolas C. miatt néztem, a filmzene, szereposztás, szinkron tetszett; a filmet egyszer meg lehet nézni, nem unalmas, végig pörgős. Nagyon kár, hogy Józsa Imre hangját már nem hallhatjuk új filmekben.
Rendben, igazad van.
A libsi/libernyák egy gyűjtőfogalom azon kőbalos, saját érzelmeit mindennél fontosabbnak tartó, áldozati pózban vergődő egyénekről. Jellemzőjük, hogy vagy a hasznos idióta vagy az echte ideológiai marxista/anarchista szószólókból állnak. Ezen két csoport egymással szimbiózisban él.
Ugyancsak jellemzőjük az elfogultság, a tények tagadása/ignorálása és a kötelező áldozatiság, amiben tökéletesen tudnak hiperventilálni, a logika teljes elnyomatása az érzelmek által, a masszív csordaszellem és önfeladás, ha a központi narratíva akár az ő saját meggyőződésükkel is szembemegy.
A hasznos idióta-típusok a számosabbak és ezeket a posztmodern narratívák választóvonalai mentén válogatódnak ki és végső soron áldozati tokenek kiosztásával hierarchiába rendeződnek. Pl. alapvetés, hogy a nőt veri a férfi(és nem azért, mert oka van rá, hanem mert rendszerszintű, történelmi elnyomatás eszköze ez...). A négert veri a fehér(a statisztikák meg nem okoznak zavart az erőben, az sose számít), de a fekete vs. nő relációban a fekete az erősebb áldozat, ezért a fehér nők nem mernek a fekákkal szemben védekezni sem.
Aztán ott vannak a muszlimok, illetve a homoksok. Természetesen mindenki azonnal hajlongani kezd egy tolószékes, leszbikus, transz-, néger nő láttán, illetve ugyanilyen elánnak kötelezik a főleg cisz-hetero-fehér-férfiakat ugyanerre.
Az echte ideológiai marxista/anarchista szószólók jellemzően olyan szervezettebb, politikai és pénzügyi hátszéllel bíró csoportok tagjai, amelyek jellemzően diverzáns akciók véghezvitelére specializálódtak, pl Anonymous, Occupy Wall Street, BLM, Black bloc. Lényegében az RAF és Vörös brigádok jogutódjai ezek, csak a Szovjetunió helyét átvette soros, a robbanószerek helyét pedig a sajtó.
A libernyákok végső célja persze a hatalom-transzfer,
aminek iránya a cisz-hetero-fehér-férfiak --> négerek, muszlimok, homokosok, nők, lmbtq-sok.
P.S: Eléggé jellemző, hogy a balos forradalom végül úgyis felfalja gyermekeit, lásd a feminista öntökönszúrást, amikor egyik szószólójuk kitalálta, hogy a nem helyét vegye át a nemi identitás fogalma(a cél persze a hatalom-transzfer volt), de végül ez a nőkre csapott vissze, mivel a kezdeményezésükre meghozott döntések mentén középszerű teljesítményű férfiak vallották magukat nőnek és alázták le őket a sportokban. Így lett az év nője egy Rachel Levine vagy Caitlyn Jenner(tehát már a legjobb nő is férfi), illetve így lehetnek tömegével megerőszakolva "nőtársaik" által a brit női fegyencek.
Hasonlóképp a párizsi lmbtq-sok dafke is a muszlim külvárosból akarták indítani a pride-jukat(demonstrálva, hogy a cisz-hetero-fehér-férfiak, akik jelen kontextusban már nácik is, csak felfújják a migránsok témáját. Nagyon elverték őket a helyiek...
Ugyancsak hasonló eset, hogy miután több férfi is transz-nőnek vallja magát, aki nincs megoperálva és adott esetben nőkkel(is) szexel, hogy őket a leszbikusok ne merjék kizárni a randizási poolból, ők is hiteles leszbikusok.
Így jött létre a TURF mozaikszó(trans-exclusionary radical feminist), ami a hogy hogynem farokszopási kötelezettséget megtagadó leszbikusokat fedi, akiket az lmbtq-ból elkezdtek kitessékelni.
Az utolsó példám J.K.Rowling, aki a Grétikéhez hasonló született libsi idol... volt, amíg csak a homokos Dumbledore-ról irogatott mindenki nagy örömére, de amint kiállt a véleményével a nők helyett alkalmazandó "menstruáló személyek" kifejezésről, azóta halálos fenyegetéseket kap.
Nézhetetlen a film, de a szőkéről levehetetlen a szem.
Kevés szebb nőt láttam életemben Amber Heard-nél.
Kár, hogy sötét, gonosz és libsi, de ilyen comboknak még ezeket is elnézem...
Sikerült előrébb jutnom a filmmel, mint előző alkalommal, már csak kb. 30 perc van hátra, de nem biztos, hogy bírom a végéig.
Sajnos, semmilyen alkohol nincs itthon, pedig az lehet, hogy segítene a tökéletes filmélmény elérésében.:(
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások