Magyarország legismertebb technikai autós magazinja új évaddal jelentkezik a VIASAT6-on. A Totalcar két közkedvelt műsorvezetője, Winkler Róbert és Bazsó Gábor Karotta szeptember 7-én folytatja a műsor védjegyévé vált mókás-önironikus értékeléseket és sok minden mást is. A műsorvezetőket nem kell bemutatnunk, de még ők is tartogatnak meglepetést. "A világon először védőháló nélküli lezárt repülőtéren tesztelünk egy Teslát belső égésű motorral" mesélte Winkler Róbert. Bazsó Gábor egy régi, zöld rendszámos Citroën történetét is felkutatja az évadban: "Észrevettünk egy benzinkúton álldogáló öreg Citroën kacsát, aminek zöld rendszáma volt. Kiderült, hogy egy idős bácsi szerelte össze az autót, aki egyébként már kettő ilyen elektronikus kacsát is készített. Felkerestük a bácsit és a műsorban az elektromos Citroën kacsát egy TESLA p90d-vel szemben fogjuk tesztelni." fejtette ki Bazsó. A Heroikus Hangyász Henkölés az új évadban is folytatódik, a műsorvezető tudja, hogy még sok feladat van hátra, de nagyon lelkes és bízik abban, hogy ebben a szériában elkészül egy tökéletes versenyautó.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Ez az új évad valahogy nem indult túl jól.
OK, hogy most a "villanyról" szól majd szinte minden, DE egyelőre van élet azon kívül is (+ megfizethetőség itt K-EU-ban...).
A szokottnál is unottabban ("rutinból") szövegelnek, olyan "legyünk túl az egészen" hangulat érződik.
Túl rövidnek is tűnik az egész (közepén +6 perc reklám). Három téma, amiből az utolsó blokk az új "gründolásról" szól...
Persze lehet, hogy lesz ez még jobb is...
Azt nem értem, hogy akinek nem tetszik, miért nézi? Klasszikus magyar mentalitás: keressünk rajta fogást, ha már szerencsétlenek vagytok, miért ne használnátok nyálatokat -nem rendeltetés szerûen- mocskolódásra?...
Úgy vettem észre, hogy minden epizód a senkit nem érdeklõ driftes nyáladzásról szól. Kb 1 percig bírtam nézni. Pedig többször is tettem próbát, de az utóbbi fél évben akárhányszor véletlenül belebotlottam ebbe a mûsorba, mindig a driftes ömlengés ment.
A mûsorvezetõnek sikerült kialakítania a gusztustalan arc- és fejszõrzetet is.
Régen a Totalcar egy jó mûsor volt. Most egy kupac szart nem ér.
Egyetértek...A Fábryban is van egy hasonló narrátor...idegesítõ.
Ez a mostani mû-folk, magyarkodó propaganda része, mint a Fölszállott a páva és társai...
maximus hozzászólásával meg egyet értek, a gymkana meg celebdrift egyértelmûen a tv2 parancsba adott hányadéka phöö phöö lehetne helyette a nissan nismoshoz hasonló cucc vagy kraz teszt :) vagy bármi a készítõktõl.
kár hogy ilyen késõn van, de hát önteni kell a fost a plebsnek a fõmûsoridõben...
amúgy a legeredetibb, legegyedibb autósmûsor még mindig.
gatula, csak így tovább!
Üdv!
Tv2 oldalán az utolsó rész a 10. ami 2011 dec. 18-i. 2012-es részekkel mi a helyzet, voltak egyáltalán új részek?? Azért is kérdem mert most belenéztem, a 10. adásba és az elején úgy kezdik, hogy majd 2012-ben folytatják a nem is tudom melyik autókiállításon szerzett tapasztalatok megosztását.
Köszi
teljes mértékben egyetértek veled!!!ez a celeb drift MAXI GÁZ se nem látványos se nem vicces és legfõképpen
SEMMI ÉRTELME!!!!
azon kívül hogy elfoglal a mûsor idõbõl annyi helyet ahová mondjuk motorsporttal, motorokkal, igazi drift-erekkel foglalkozó részt lehetne berakni!!!!!
kevés a fantázia??nem hiszem! inkább az lehet 1 s.gfej aki a tartalomért felelõs!!!!
-Idõpont tényleg késõi, kénytelen vagyok neten nézni
-Palócgyerek nekem nem olyan erõltetett
-Hosszú, (és az elcsépelt Halálos iramban "lemagyarítása" - külön sz.r) bevezetõ
-Elnagyolt tesztek (semmi érdemi információ, csak baromkodás - ami sokszor már gáz)
-Sztárversenyt meg úgy ahogy van törölném, mindig átpörgetem
Pl a Chevy Voltot (amit majd egyszer az életben - használtan...) meg nagyon vártam, mikor beharangozták, de szinte semmit sem tudtam meg róla: egy összecsapott, semmitmondó sz.r volt (kb 2-3 perceben), nem pedig autóteszt.
Régen azért tetszett, mert más szemszögbõl közelítették meg a teszteken az autót (az egy dolog, h mindig az Alfa és a japán autókhoz van mérve minden - ez megszokott, nem a legjobb, de túl lehet lépni rajta, még ha idegesítõen elfogult is - de õk is emberek, nem lehetnek pártatlanok). Aztán egészen addig érdekelt is, amíg autókról volt szó. Mikor már minden vackot "teszteltek". Akkor hagytam abba nézését a mûsornak, mert semmi értelme.
Nem osztom az itt kialakult véleményt, miszerint nem az új autókat kéne tesztelni, hanem minden mást. Ez egy autó tesztelõs mûsor, akkor tessék (értelmes) autókat tesztelni (nem buszt, kombájnt, traktort, lovaskocsit, jégsimítót, stb...)! Szerintem új autókat kell tesztelni, mert az az autó lesz, amit a magyar átlagember 5-10 év múlva megvesz. Használtat is lehet, csak kicsi az esély, hogy épp azt tesztelik, ami az embernek kéne.
Nekem mikor autócsere elõtt álltam, akkor jól jött, hogy mindenféle teszteket megnéztem az adott autókról (persze a régi adások pont abból a korból), ami a lehetségesek között szerepelt. Ilyenkor minden adat jól jön: fórum, youtube, TC népítélet - bár ez fenntartás, mert sok a hülye, aki a saját hülyesége miatt az autót szarozza, hidegen nyomja, utánna meg csodálkozik, ha nem bírja, és szidja - de ez más téma.
Ilyenkor még az Autómánia tesztet is megnézi az ember, mert minden érdekli: ott is elmondják a pozitívumokat (még ha betanult is), mondanak negatívumot is, tesztelik egyféleképpen (kultúrált teszt - ahogy az ember használná az autót), de hogy teljes legyen a kép kell egy TC teszt is, hogy megtudj olyant, amit más tesztekbõl nem tud meg az ember. Olyanra gondolok, hogy pl láttam egy Youtube (semmi köze a TC-hez) videón olyant, hogy a tulaj csávó (igazi agyatlan paraszt, és szidja a konkrét autót) olyan durván bánik az autóval, hogy képernyõn keresztül is húzom a számat, mert szidja mint a bokrot, h milyen szar, és közben üti vágja, csapkodja, a beltérben is a dolgokat, de onnan tudtam meg pl, h mikre figyeljek vételkor, mik a leesõ/elváló dolgok (pl eszembe nem jutott volna a kesztyûtartó burkolat sarkát megnézni, h nem válik-e le, videóban a csávó meg egy mozdulattal lehajtott a sarkát).
Szóval kell az ilyen is, mikor "fikázás" van, mert az is lehet érdemi/értelmes információ. De a konzervatív is kell, mert abban meg adatok vannak, meg olyan használati teszt, ami a normál felhasználása az autónak. Pl egy Totalcar teszt fogyasztását sosem szabad szerintem alapul venni, mert egy fél órás-órás kitaposás után persze, hogy el lesz szállva a fogyasztás...
Még kicsit megkopottan is magasan õk a mûfaj hazai királyai.Jó,hogy megint képernyõn vannak!
Viszont celebek nagyon nem kellenének(jó,oké,tudom a pénz beszél...) és elég rossz idõben is adják.
Szerintem elég jó lett a megújult TotalCar. A Bazsó Gábor farkasember imidzse külön fejezet. Jópofa a palóc gyerek. Negatívum - a bevezetõ rajzfilm túl hosszú.
Véleményem szerint a régi TotalCar éppen az miatt laposodott el, mert már csak a csodabogár jármûvek bemutatására szolgált. Nekem ez az arány jobban tetszik, hogy fele mûsoridõben érdekes jármûvek, fele mûsoridõben új autók.
Pontosan, hogy a legnagyobb. Mert igaz megtekinthetõ a TV2 oldalán, de én az elsõt se, bírom normálisan végignézni mert vagy 5x beszaggat a kép, a hang meg megy tovább. Teljes képernyõre ugyan ezért nem tudom tenni.
Kínlódás lesz addig míg nem szerzek még egy DDR memóriát.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások