A/2. I LOVE YOU SO /összetapadva kell táncolni, félhomályban, nyelvészeti kérdésekről szól, nosztalgikusnak indul, de idővel bekeményedik: leszámol, továbblép, kiutat mutat csaknem, de azért még nem, s ez életkori sajátosságokkal magyarázható részben: én még fiatal vagyok, hadd szórakozzak még, mutasson más, ráérek a kiútra később, ez hiba/
A/3. HORVÁTORSZÁG /pazarlása a születésünkkel ránk bízott érzelmi lehetőségeknek, ám nem csak TF a hibás, legalább annyira vétkes a lány, Horváth Anna is, aki elhagyja hazáját, mint a szülőföldjén maradt TF, aki innen, Magyarországról teszi világméretűvé egy azonosítási zavarát/
A/4. SALGÓTARJÁN /e dal segítségével bejárhatjuk a TF rendelkezésére álló egész világot Tarjántól Komáromig, egy Tarjánban hagyott lánytól a komáromi letelepedésig, családalapításig húzódik az ív, féltékenység, elvágyódás, megbánás kavarog benne, a párokat ketté szakító vonatfütty festi alá/
A/5. A 8. A 12 KÖZÜL /e dal szinte már a tudat alá fúr le: vallomásos kép a sodródás okozta bűnről, feszültségét talán a bűntudat tévútra kerülése adja: családi életeket tehet tönkre egy-egy fiatalkori botlás - állítja a dal, akár a balladák, a képen: Jutka, a tulajdonképpeni hősnő, aki itt csak drámai okként szerepel/
A/6. TEN YEARS AFTER /amiben TF-nek 1969-ben megvilágosodása támad, tisztán látja magát 1979-ben, az adott pillanatban, kiabál a sötétben, mert a mosókonyhában nincs villany, csak az utcai neonok fénye szűrődik be hozzá, és elhatározza, hogy minden másként lesz, nem úgy, ahogyan mutatkozik/
A(z) Bárka Színház előadása
Hozzászólások