Km.: Fejérvári Zsolt (nagybőgő), Varga Oszkár (hegedű)Begyik Marcell, Biró Alex, Burcsik Dávid, Czilik Ede, Mohácsi Benjámin, Mizsák Benjámin, Simon András, Siptár Bence, Veress Miklós (ütőhangszerek)Rácz Zoltán (ütőhangszerek)
Ligeti: Le Grand Macabre » Car Horn Prelude
Sáry László: Kotyogó kő egy korsóban
Kerékfy Márton: Schlag-Spiele
Fredrik Andersson: Loneliness of Santa Claus
Bartók: 4. vonósnégyes, BB 95 » 4. Allegretto pizzicato
Ligeti: Le Grand Macabre » Intermezzo
Ligeti: Continuum
Messiaen: O sacrum convivium
Dukay Barnabás: …, mint az egyszarvú
Ives: Serenity (Dukay Barnabás hangszerelése)
Couperin – Dukay Barnabás: Le tic-toc-choc, ou Les maillotins
Miután az Amadinda Ütőegyüttes negyvenéves története során meghonosította a magyarországi klasszikus zenei életben az ütőhangszeres kultúrát és repertoárt, valamint körbekoncertezte a világot, életre hívta az Amadinda Percussion Projectet, amely intézményi kereteken kívül, de a Zeneakadémiával szoros együttműködésben vezeti be a legifjabb ütőhangszeres generációt a 20–21. századi ütős zenébe. A legújabb hangverseny fókuszában magyar szerzők állnak, a teljes program az elmúlt száz év repertoárjából válogat. Ligeti Le grand macabre című, 1978-ban bemutatott operájának két, autódudákra írott részlete mellett elhangzik az eredetileg csembalóra komponált Continuum átirata, a Ligeti-kutatóként is ismert Kerékfy Márton négy ütőhangszeresre írott, Schlag-spiele című 2006-os darabja, illetve Sáry László legendás, 1978-ban komponált, Kotyogó kő egy korsóban című műve, amely a magyar repetitív repertoár talán legtöbbet játszott alkotása lett. Dukay Barnabás, aki az Amadinda megalakulása óta szoros kapcsolatot ápol az együttessel, három minőségben is szerepel: elhangzik „…, mint az egyszarvú” című kompozíciója, Charles Ives 1919-ben komponált, Serenity című dalából készített hangszerelése, társszerzőként pedig François Couperin mellett jelenik meg Tic-toc-choc ou les maillotins című művéhez írt szólamával, amely sajátságosan alakítja át az eredeti darab hangzását. Az előbbiek mellett meghallgathatjuk Bartók Béla Allegretto pizzicato című tételét a 4. vonósnégyesből, a svéd Fredrik Andersson kompozícióját, amely a magányos Mikulás alakját idézi meg, valamint Olivier Messiaen egyik legszebb kórustételét.