Km.: Bassi-Nagy Katalin (fuvola), Mező Péter (koncertmester), Kurucz Krisztián (gordonka)
Házigazda: Eckhardt Gábor
Debussy: Syrinx
Debussy:G-dúr zongoratrió, L. 5
Debussy:Suite bergamasque
Debussy:Pour le piano
Hát, hogy mi az az impresszionizmus a zenében, azt ölég nehéz lenne megfogalmazni, de talán nem is kell. A lényeg, hogy Debussy formabontó (akkoriban formátlannak mondták) szabadsága mára klasszikussá vált, inspirációs akkumulátorként működik azóta is – nem csupán a zenészek, de minden művészeti ág számára.
A zongora volt Debussy fő hangszere, sokan elsősorban Preludes sorozata miatt ismerik őt és zenéjét. Nem véletlen, hogy a korai G-dúr triót is felvonultató válogatásban ez a hangszer viszi a „prímet”, de a szóló fuvolára írott nyitószám is mintegy mottóként vezeti fel, mit is értünk ún. impresszionizmus alatt, ha zenéről van szó.