Az Apple TV-n futó Sugar tisztelgés a régi magánnyomozós filmek előtt, csak az a baj, hogy borzasztóan van megírva és eljátszva, a végén a nagy fordulatnak pedig semmi értelme.
Persze csak azzal a megkötéssel, ha a Poirot-film kifejezést hatalmas idézőjelek közé tesszük, mivel ennek az alkotásnak már vajmi kevés köze van az Agatha Christie által megteremtett univerzumhoz. Kritika a Szeánsz Velencében című premierről.
Pedig ha elvállalja, talán most meg tudta volna védeni magát egy talkshow-ban, ahol nem igazán bírta egyszerre öt nő rohamát.
Nemcsak az derül ki belőle, mire is utal pontosan a Tőrbe ejtve – Az üveghagyma cím, de a sztori is körvonalazódik.
Charlie Hunnam magánnyomozóként próbálja a választékos angol úriembernek látszó Mel Gibsont kiszedni a slamasztikából a Netflixen, miközben ő maga is rendre bajba kerül, hol szép lányok, hol kemény legények miatt.
Maga a rendező, Rian Johnson árulta el, hogy Glass Onion: A Knives Out Mystery címmel kell majd keresni a krimifolytatást a Netflix kínálatában.
Agatha Christie első, egyúttal a híres bajszos magándetektív figuráját bevezető bűnügyi regényéből, A titokzatos stylesi esetből magyar alkotó rendezett rendhagyó adaptációt, a szuggesztív Mácsai Pállal a nagy Hercule Poirot szerepében.
A 2017-es Gyilkosság az Orient expresszen után a színészből lett rendező, Kenneth Branagh újabb népszerű Agatha Christie-adaptációban érti félre totálisan a krimi nagyasszonyának világát. Kritika a Halál a Níluson című filmről.
Edward Norton nemcsak főszereplője, de rendezője és forgatókönyvírója is a filmnek, ami egyfajta szerelmi vallomás New Yorkhoz. Meg egy krimi, de annak nem elég izgalmas, pedig egy Tourette-szindrómás nyomozó a főhős.
Jócskán van kik közül válogatni, hiszen a sorozatok, tévés alkotások között nagyon gyakori a krimi műfaja. A jó hír pedig, hogy ezzel a hét kiváló elmét felvonultató öt szériával a hétvégén a tévéképernyőn is találkozhatunk.
Rian Johnson krimijének második részében természetesen ismét Daniel Craig jópofa magándetektívje áll majd a középpontban.