A húsvéti ünnepkör és Jézus feltámadása kapcsán összeszedtünk pár alkotást, amelyek ezt a témát járják körül – határozottan tágabb értelemben, szóval durván nem Krisztus-életrajzokról lesz szó...
A James Bond-filmben még homályos fantázia volt, ma már lehetséges olyan szoftver, amely nagy biztossággal ismeri fel az arcokat. De kell-e félnünk egy ilyen technológiától?
Ki gondolta volna, hogy a 2001: Űrodüsszeiában is van sallang, vagy hogy A légy lehetett volna még brutálisabb is?
Volt idő, amikor Batman indult a Drágám, a kölykök összementek! ellen, vagy a Szellemirtók próbálta lenyomni a Szörnyecskéket.
15 éve mutatták be az amerikai mozik A sötét lovagot, amely amellett, hogy szuperhősfilm, éjsötét bűnfilmként és karakterdrámaként is megállja a helyét. Ennek apropóján összegyűjtöttünk további több mint fél tucat olyan atipikus szuperhősfilmet, ami azoknak is tetszhet, akik mára kissé besokalltak a Marvel- és DC-univerzum szuperlényeitől.
A Rambótól a Robotzsarun át a Halálos irambanig jó pár filmet megpróbáltak gyerekmatinévá varázsolni, köztük Jim Carrey három vígjátékát is.
Sajnos ez nemcsak az előnye, de a hátránya is: a Netflixen hasító JUNG_E semmivel sem több, mint a Robocop és a Terminator 2 olcsó, ázsiai koppintása.
Ne űrhajókra és óriási robotokra gondoljunk, hanem olyan apróságokra, amelyek részei az életünknek, és talán észre sem vettük eddig, hogy bizony néhány éve még a fantasztikum világához tartoztak.
Valamint egy 17 000 tévéepizódból álló portfólió is. Hamarosan mind felkerül az Amazon Prime Video streaming szolgáltatóra.
Cikkünkben néhány olyan jelmezt mutatunk be, amelyek jócskán túlnőttek azon a filmen, amiben láthattuk, és már-már önálló kulturális vagy épp divatjelenséggé váltak.
Így írják le a világ egyik legsikeresebb reklámfilmes rendezője, Mark Toia első játékfilmjét, amelyben egy rakás katonai célokra kifejlesztett robot rendez ámokfutást. Elég látványosat!
A Sadanduseless.com is felfedezte magának a nagy moziklasszikusokat más nagy moziklasszikusokkal egybegyúró Pixelfakert.
Van olyan, hogy egy jelenet túl durvára sikerül vagy ízléstelenre, és olyan is van, hogy közbeszól a való élet, és ezért végzi egy jobb sorsra érdemes jelenet a vágóasztalon. Mindegyikre akad itt példa.