Itt az idő, hogy a sok éve tartó minősíthetetlen, alja, botrányos, pusztítóan alpári műsorok és azok szereplői kicsit háttérbe szoruljanak! Vagy mégsem?
Megérkeztünk az uborkaszezonba, múlt héten vége tért az RTL vetélkedője, a Tippelj és vidd el!, a TV2-n a Szerencsekerékből szinte csak ismétléseket adtak, szóval itt a tévés szünidő is.
A Szerencsekerék népszerűsége csökkent, a Tippelj és vidd el!-é nőtt, ezzel pedig fordítani tudott az RTL.
A szombati új rész mellett a hétköznapokon sugárzott ismétlések is javítanak az RTL helyzetén, amibe a Tippelj és vidd el!-lel navigálták magukat.
Lassan hetven éve létezik a franchise, és tanulságos látni, hogy más országokban milyen a műsor struktúrája.
A TV2 és az RTL is reagált Suhajda Szilárd hegymászó tragédiájára, mindkét kereskedelmi csatorna műsorára tűzött egy-egy hegymászós filmet. Lássuk, mennyire szerették a nézők.
Az RTL-nek sikerült olyan helyzetbe lavíroznia magát az új vetélkedőjével, ahonnan nehéz lesz nyerni.
Múlt héten volt a premierje a Tippelj és vidd el! című vadiúj vetélkedőnek az RTL-en, de nem volt benne sok köszönet.
Az álommeló a döcögős kezdés után nagyot tudott villantani a 18 és 49 évesek körében, vagyis a kereskedelmi célcsoportban, az RTL valószínűleg arról álmodik, bárcsak egy pár héttel hosszabbra nyújtotta volna a műsort.
A The Price is Right nevű klasszikus amerikai vetélkedő magyar verziója nem arról szól, ki viszi haza a főnyereményt, hanem arról, melyik versenyzőnek megy a legmagasabbra a pulzusa és ki tud hangosabban visítva ugrálni a színpadon.