Az aktuális rész ismertetője: Egy londoni székhelyű reklámügynökség olyan kampányt készített elő, amelynek segítségével ismét bekerülhet a köztudatba az egyik legrégibb angol márka. Ennek érdekében számos hirdetést jelentett meg a napi- és hetilapokban, valamint reklámfilmeket mutattak be a mozikban. A kampányt egyszerre indították el Amerikában és Európában. A kampány fő célja az, hogy átalakítsa a márkáról a korábbiakban kialakult képet.
A műsor ismertetése: Nagy-Britanniában a különböző tévécsatornákon minden héten 120 ezer reklám látható. Egy ember naponta átlagban 1200 hirdetéssel találkozik. Ebben a háromrészes sorozatban bemutatják, mi rejlik a statisztikai adatok mögött. A néző betekinthet a reklámszakma rejtelmeibe és megismerheti, hogy milyen stratégiákat alkalmaznak a különböző reklámügynökségek.
Hozzászólások