Az aktuális rész ismertetője:
A lille-i metró szerelvényein nincs kocsivezető. A vonatokat számítógépek irányítják, alkotói a technikai csodák, ötletek sorát használták fel.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
10/10
M41 2150
2020 nov. 11. - 18:46:01
10/10
Fantasztikusan Jó dokumentumfilm-sorozat!!! :) Külön tetszik, hogy saját zenét komponáltak a sorozatnak! :)
10/10!!!!
London (1986.10.25.)
Moszkva (1986.11.07.)
Bécs (1987.01.03.)
Stockholm (1987.01.18.)
München (1987.03.01.)
Budapest (1987.05.01.)
San Francisco (1987.11.14.)
Párizs (1988.01.30.)
Washington (1988.02.28.)
Lille (1988.04.09.)
Mexikóváros (1988.10.22.)
Prága (1989.04.15.)
New York (1989.05.27.)
Tokió (1992.12.26.)
Sao Paulo (1993.08.29.)
Az infókat a Hungaricana.hu oldal segítségével találtam.
A sorozatot 1986 és 1993 között sugározta először a televízió. (A tokioi és a sao pauloi rész volt az amit 1990 után sugároztak először, a többi részt mind 1990 előtt).
Még a rendszerváltás elõtt készült a sorozat, a 80-as évek második felében! A Budapesti részben az Élmunkás (Lehel) tér-Árpád híd metrószakasz átadása is benne van Kádár Jánossal.
A moszkvai metróról szóló részt a kiírás szerin 1993-ban készítették! De!
Megszólalt egy dolgozó és azt mondta " kezdet óta dolgozom itt" az 1935-ben volt(!, aztán "majd 50 éve dolgozom itt"! Azaz még a felvétel idején nem volt 1985 sem.
A riporter és a riportalanyok szövege teljesen szocreálos, párthû- és elvhû!
Akkor mikor is készült ez a film? (Ja igaz, mondták a filmben, hogy a jegy 1935 óta 5 kopek!)
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások