Az átlag magyar TikTok-felhasználó pedig 38 éves. Ezeken kívül is sok érdekesség derült ki egy friss kutatásból.
De egyéb, meglepő eredménnyel is szolgált egy friss tanulmány, ami a Z generáció filmfogyasztási szokásit vizsgálta.
Bár a Ponyvaregény sztárja lenyűgözően cifrán tud káromkodni, egy fiatalabb kollégája tartja a rekordot, ami a darabszámot illeti.
A PsychicWorld.com nevű site szakértői érdekes felmérést végeztek: Twitter-bejegyzések alapján megvizsgálták, kiket tartanak a netezők a legvonzóbbnak a horrorfilmes főgonoszok közül. Érdekes lista jött ki – még Freddy Krueger és Pinhead is befért a TOP5-be.
A Forbes felmérése szerint Majka a legértékesebb, Fördős Zé a leghitelesebb, a Schobert-házaspár és Csobot Adél a legmegosztóbb.
A Reuters Institute által készített Digital News Report 2022-es kiadása szerint, online portálok közül az Index híreit olvasták leggyakrabban tavaly.
Franco Zeffirelli melodrámáját több mint 300 különböző vizsgálatban használták már fel. De miért hatnak ránk ilyen intenzíven ezek a sírós filmek?
Az ördögűző? A Halloween? A texasi láncfűrészes mészárlás? Esetleg a Ragyogás? Egyik sem, egy 2020-as film lett a befutó!
A magyarok többsége úgy véli, hogy a klímaváltozás hatással lesz a következő generáció életére. Bár a fiatalok tisztában vannak vele, hogyan lehetne zöldebben élni, kevesen vállalják az ezzel járó változtatást a saját életükben.
A Cartoon Network kutatása megmutatja, mennyire foglalkoztatja a gyerekeket a bolygónk sorsa. A legtöbb gyerek aggódik a klímaváltozás miatt, és aktívan keresi a megoldásokat.
Kiderült az is, mennyivel töltöttünk több időt a képernyők előtt a karantén miatt. Meglepőek az adatok.