Vannak sztárok, akiknek elvesztését a közönség sohasem emészti meg. Gondoljunk csak Lennonra, az isteni Marilyn Monroe-ra, vagy Elvisre. Mi lenne, ha megtudnánk, hogy egy eldugott, titkos helyen élik közönségmentes életüket? Mi lenne, ha ez a hely épp nálunk, épp most és itt lenne? A véletlen lelepleződés komikus helyzetek garmadáját indítja be a nagy magyar valóságban csetlő-botló mentősökkel (Karácsonyi Zoltán és Stohl András), rámenős CNN stábbal, és munka nélkül maradt managerrel (Antal Imre). Elvis szerepében Gesztesi Károly brillírozik.
Lucanelli újabb történetében Banner Szűcs Lóránt szabad asszociációfűzére meghökkentő képvágásokból áll össze, miközben a mesterien kezelt zenei aláfestés szintén belejátszik a történetbe. A kisfilm a komédia műfaji sajátosságait követi, és Az ötödik szoba lazán értelmezett folytatása. A szereplők keveset beszélnek, inkább a helyzetkomikum adta lehetőségeket használják ki. A Big Brother Itije itt mutatkozik be először színészként ( las vegasi boxolót alakít), és nem is akármilyen párost alkot a mellette törpének tűnő Antal Imrével. A színészek ingyen vállalták a szereplést, és igazi műhelymunkához méltóan még a co-producer (Muhi András) is bolondozik Lennon szerepében.
Négy kisfilmre számíthatunk ebben a műfajban Banner Szűcs Lóránttól, bár a Taxi 3. előtt vetített kisfilm alatt felhangzó kacagásokból ítélve, a közönség már alig várja, hogy a
történetekből végre összeálljon az egészestés nagyjátékfilm.