Múlt héten kétszer is győzött a magyar labdarúgó-válogatott

Ha nem is a meccseket nyerték, a tévénézők szívét biztosan meghódították - a Nemzetek Ligája meccseit nézték a legtöbben múlt héten a tévében. Fennállása legrosszabb eredményével búcsúzott a Drágám, add az életed a TV2-n.

Mind a teljes lakosság, mind a kereskedelmi célcsoport (18 és 49 év közöttiek) körében két focimeccs volt a legnézettebb műsor a múlt héten. A szombati magyar-német küzdelem lett az első helyezett, melyet 816 485-en követtek figyelemmel a négy évnél idősebbek körében, a közönségarány 25,8 százalék volt. A mérkőzést a fiatalok körében 303 928-an nézték, itt a közönségarány még jobb volt, 29,4 százalék. Ez pedig azt jelenti, hogy

az éppen tévét nézők közül nagyjából minden harmadik ember a magyar-német meccset választotta.

 

Forrás: M4

 


A múlt kedden lezajlott olasz-magyar összecsapást a teljes lakosság körében 689 331-en izgulták végig a képernyők előtt, ami 19,9 százalékos közönségarányt jelentett, a fiatalok körében 290 366-an nézték a meccset, így a közönségarány itt is magasabb  - 24,6 százalék - volt.

A teljes lakosság körében a két focimeccs után csupa-csupa hírműsor következik a legnézettebb műsorok listáján: a TV2 hírműsora, a Tények ebben a célcsoportban népszerűbb, mint az RTL Klub Híradója – egy-egy Tények-adást átlagosan 593 991-en követnek figyelemmel, a közönségarány 25,1 százalékos. Az RTL-Híradót ezzel szemben „csak” 534 676-an nézik, a közönségarány itt 22,6 százalékos.
A kereskedelmi célcsoportban viszont már második hete újra az RTL-Híradó a nézettebb, igaz, elég kicsi a különbség: míg az RTL-Híradó egy adását átlagosan 118 916-an nézik (közönségarány: 19,4%), addig a Tények adásaira átlagosan 113 811-en kíváncsiak (közönségarány: 18,7%).

Érdekes eredményt hozott A mi kis falunk nézettsége: a fiatalok körében tetemesen növelni tudta nézettségét a sorozat, ám a teljes lakosság körében ha nem is nagy mértékben, de csökkent a nézettsége:

PORT.hu

 

A Konyhafőnök mind a teljes lakosság, mind a kereskedelmi célcsoportban veszített nézettségéből az előző héthez képest, de hát volt is miből, és még így is hozza a hétköznapokat az RTL Klubnak. A TV2-n a vele azonos időben jelentkező

a Drágám, add az életed viszont évadtörténetének legrosszabb nézettségével búcsúzott a nézőktől:

a kereskedelmi célcsoportban átlagosan 122 524-en néztek egy adást, a közönségarány 13,3 százalékos volt, a teljes lakosság körében 439 933-an követték figyelemmel az eseményeket, a közönségarány itt 13,7 százalék volt.


Főműsoridőben, a kereskedelmi célcsoportban mért közönségarányok tekintetében igencsak elhúzott az RTL Klub a TV2 előtt, és ez természetesen A Konyhafőnök jó szereplésének, másrészről a TV2-n a Drágám, add az életed lemorzsolódásának tudható be. A szombatot A mi kis falunk nyeri a csatornának, egyedül a vasárnap volt, amikor a TV2 tudta hozni az estét, mégpedig az 1999-es A múmia című filmmel.

Forrás: RTL Klub/Sajtóklub

 


A TV2 ezen a héten változtatott hétköznapi műsorstruktúráján, és a saját gyártású showműsor helyett A hegyi doktor újra rendel új évada, majd a Doktor Balaton kerül képernyőre. Kérdés, hogy fel tudja-e venni a versenyt az RTL Klubbal, ahol már csak ezen a héten tarolhat A Konyhafőnök, ugyanis jövő héttől már a Mestercukrász gyűjtheti be a gasztrofanatikus nézőket.