10/10
micike_MSc 2018 ápr. 16. - 02:56:12 10/10 Előzmény edimir
(232665/239045)
Most, hogy így visszatértél, igazán nyüzsöghetnél kicsit (Illiona éppen készül "lelépni", de remélem, nem teszi...)
Ráadásul újravetítik a Sillát, úgyhogy lesz téma ON, ha végképp nem jut eszedbe semmi... :))))

Ami a fórumot illeti, rendesen elcseszték, bár ez már egy használhatóbb verzió annál, mint amilyen először volt.
Sok korábbi funkció viszont elveszett, kezdve a privát levelektől a korábban törölt felhasználok hozzászólásain át (ami itt Sillában 30ezernyi) mondjuk az offtopic funkcióig...
A korábbi linkek, amikkel egy-egy hsz-t lehetett könnyen elérni, már egyáltalán nem működnek, csak a válasz funkcióval lehet a régebbi kommenteket előhozni.
A hsz és a képfeltöltés mondjuk egyszerűbb, gyorsabb lett, de csak ennyi...
A részletekről a "Megújult fórum - javaslatok" oldalon tudsz tájékozódni, ha érdekel.

De azért ne csüggedj, csak írj, ha van mit! :))))

Jó éjt, szép álmokat, kellemes hétkezdést Mindenkinek! :)
10/10
micike_MSc 2018 ápr. 16. - 02:38:28 10/10 Előzmény Ljerk
(232664/239045)
Szia! Ha rákattintasz a jobb felső sarokban levő sárga emberkére, akkor a PORTám-at nyisd meg: ott megtalálod azokat a hsz-eket, amiket hozzád írták, ill. azokat az oldalakat, ahova írtál.
Az összes korábbi hsz-t egyben nem tudod megnézni (max. gugli-keresővel, felhasználónév szerint, amíg nem törlik...)
10/10
micike_MSc 2018 ápr. 16. - 02:31:49 10/10 Előzmény Illiona
(232663/239045)
Hát van egy jó meg egy rossz hírem, tkp. ugyanaz. :)
SSH legújabb projektje megint "csak" sorozat, nem film... Ráadásul ez is remake, az angol Hustle c. 2004-2012 között 8 évadot megélt akció-krimi sorozat témájára épül.
Nálunk a "Vagányok - Öt sikkes sittes" címmel mutatták be.
Bővebben SSH oldalán írtam róla... :)))
10/10
micike_MSc 2018 ápr. 16. - 02:27:18 10/10 Előzmény Illiona
(232662/239045)
Ez a dal gyönyörű, fájdalmas, szomorú.
Főleg azóta, hogy Jonghyun meghalt.
És ez a lány is nagyon szépen énekli, tiszta, erős hangja van ( bár nem tudom, a maszkon hogy' jön át...)

Dimash "hattyús" duettjét is megnéztem, meghallgattam, az legalább nem ilyen szomorú.
10/10
micike_MSc 2018 ápr. 16. - 02:19:50 10/10 Előzmény Illiona
(232661/239045)
Ez a tragédia végtelenül szomorú. :(
Az évfordulóra elkészült a film is: Intention.
Április 12-én volt a bemutatója, jelenleg a box office 2. helyén áll, 4 nap alatt 178.268-an nézték meg.
A nézői értékelés 9,8 (3.165 fő), a kritikusoké 7,2 (5).
http://movie.daum.net/moviedb/main?movieId=119688

Én mondjuk nem tudnám végignézni annak ismeretében, hogy közel 300-an, főként középiskolás gyerekek haltak meg, elsősorban emberi mulasztások sorozata miatt.
Nem tudom, egy ilyen típusú film segíti-e a veszteség feldolgozását... már/még csak (?!) 4 év telt el... ha megnézném a filmet, úgy éreznem magam, mintha kukkoló "katasztrófa-turista" lennék... :(((

Nyugodjanak békében!
10/10
micike_MSc 2018 ápr. 16. - 02:16:05 10/10 Előzmény Illiona
(232660/239045)
Én biztosan nézni fogom a Sillát, amikor csak tehetem. Jövő héten éppen éjszakás leszek, talán belefér műszak előtt...
Kíváncsi vagyok, a gyerekek nézni fogják-e. 2010-'11-ben még túl kicsik voltak, de legutóbb a Császárság kincsét (Empress Ki) már lelkesen nézték velem, vagy éppen a mediatárban online, ha nem láttuk az aznapi részt. És itt legalább nem lesz tele reklámokkal, mint a Storytv-n...

Még egy klip Sillából: ott dobta a gép, ahol az általad linkelt klipet néztem.
A kísérő zene viszont az Édenből a "Reverse Fate" - a dal címén túl ('megfordított, elcserélt sors') Jo Min-ki is összeköti a két sorozatot...
https://youtu.be/xDHK2GBGSeo

Valódi nagy sorozatok készültek akkoriban (2008-'09)... és sajnos Jo Min-ki sem él már... miatta is nézni fogom Sillát, amikor csak tehetem.
10/10
micike_MSc 2018 ápr. 16. - 02:11:25 10/10 Előzmény Illiona
(232659/239045)
Ami a visszavonulásodat illeti, örülnék, ha nem tennéd. Bár a facén is megtalálom, amiket írsz, de mégiscsak volt itt egy olyan időszak, amikor Te tartottad életben ezt az oldalt.
Mindig elolvasom, amit írsz (szerintem nemcsak én), és ha a facén megosztod a koreás híreket, akkor nyugodtan hozd ide is.
Az, hogy újravetítik a Sillát, egyáltalán ne zavarjon! Ugyanis olyannyira megváltozott (elromlott) a fórum, hogy nem tudom, lesz-e olyan, aki még itt akar olvasgatni a sorozatról.
Persze ha valaki kérdez, biztos segít neki valamelyikünk, pl. azzal, hogy menjen vissza a topik elejére, amikor is hosszú heteken-hónapokon át részletesen kibeszéltük az eseményeket, de sajnos nem lesz könnyű dolga...
Míg korábban nagyokat lehetett ugrani az oldalak között, ma az aktuális oldaltól függően előre 4-500 komment, visszafelé max. 3-400. Ez egy 235ezernél is több hsz-t számláló oldal esetében 11.776 oldal (a beállított 20-as komment/oldallal), ha átállítom 100/oldalra (csak asztali nézetben lehet, de telefonon a komm. sorszáma sem látszik!), akkor "csak" 2.356 oldal.
Nem tudom, lesz-e türelme ezt bárkinek végigbogarászni, aki először találkozik ezzel az elrontott felülettel... :(
Ráadásul a "törölt felhasználók" hsz-einek törlésével 30ezernyi kommentet töröltek ebből a topikból (korábban 265ezer felett volt a számláló). Nyilván a cél a trollok hátramaradt nyomainak eltüntetése volt, miközben itt főleg régi fórumozók témába vágó hozzászólásai tűntek el...
(Múltkor visszakerestem azt a részt, amikor először írtam, akkor láttam, hogy zavaros a beszélgetések fonala, hiányzik egy-egy szál...)
10/10
micike_MSc 2018 ápr. 16. - 01:58:07 10/10 Előzmény micike_MSc
(232658/239045)
Szép estét Mindenkinek!
Nagyon húzós hete(i)m volt(ak), jó lenne már kicsit lazulni. :)

NAGYON OFF!!!
Mivel a választás napján írtam utoljára lelkesen, így egy csöppet visszatérnék a témára, de csak annyiban, hogy amennyire megjósolhatatlannak tartották az elemzők az eredményt, épp annyira megdöbbentően meglepő lett végül... Mert azért a magas részvételben a fideszes kétharmad nem volt benne előzetesen. (Újabb győzelem igen, 2/3 nem.)
Most a választók valamivel kisebbik fele "fideszes", a valamivel többen lévők meg nem azok. Mi valódi DMZ nélkül is kétfelé osztódtunk, kétféle párhuzamos valóság létezik (elég csak belekukkantani a közmédia híreibe...). Remélem, még megélem, amikor újra egyek leszünk: csak egyszerűen magyarok...
https://24.hu/belfold/2018/04/15/a-vilag-masodik-legfontosabb-hire-a-budapesti-tuntetes/
10/10
Ljerk 2018 ápr. 15. - 20:03:16 10/10 Előzmény edimir
(232657/239045)
Kedves edimir. NIncs OFF, sőt én azt sem látom, hogyha valaki válaszol a hozzászólásomra. Ami rém kellemetlen, mert azt hihetnék, hogy otromba vagyok - pedig csak nem mindig böngészek végig vissza.

A holnap újravetítésre kerülő Sillából egy kép. :)
10/10
Ljerk 2018 ápr. 15. - 19:57:28 10/10
(232656/239045)
Bele fogok nézni - magyarul az elejét csak egyszer láttam (az ismétlésnél), az első magyar vetítésénél a tizenvalahányadik résztől kezdtem csak nézni. Rendesen odaragasztott a képernyő elé... :)
Illiona 2018 ápr. 15. - 19:05:36
(232655/239045)
és holnapi nappal megkezdődik a Queen Seon Deok cimű sorozat vetitése a M3-as csatornán.
Én semmiképpen nem nézem, de kiváncsi leszek, mások hogyan látják, illetve hogyan nem látják az eseményeket, a szereplőket, a karaktereket, a jellemváltozásokat, magát a helyszint: Dramiát, a ruhákat, stb.
Én pedig ami a különböző hireket jelenti,' illegalitásba vonulok" , talán a facén folytatom, hiszen már holnap reggel is lesz Box Office...
Folyamatosan jönnek a beharangozott filmek, sorozatok...
És itt egy videő, az ezerarcú Kim Nam Gilről, hiszen mégiscsak ő volt a Silla igazi felfedezése!!!!
És számomra azóta is ő a No1, minden félresikerült filmje és sorozata ellenére, utolérhetetlenül, örökké!
https://www.youtube.com/watch?v=l7QffE3rP9A
Illiona 2018 ápr. 15. - 18:45:04
(232654/239045)
Holnap van a Sewol komphajó balesetének az évfordulója, igy a végén még felteszem egy komplett megemlékezést, összefoglalva a föbb szempontokat! A Facén lévő megemlékezésemet hozom ide is, olvassátok:
2015 óta évről évre felteszem ide a kompbaleset részletes eseményeit, és utóéletét, megemlékezvén a 295 halottról. Most is igy teszek, de utoljára. Most hirdettek ítéletet ugyanis a koreai elnökasszony perében, amiben 24 év börtönre itélték. A Sewol katasztrófája inditotta el ugyanis azt az eseménysorozatot, ami a évekkel később a lemondáshoz, és az itélethirdetéshez vezett. A gyerekek szülei voltak azok, akik megszervezték a folyamatos jelenlétet Szöul főterén, ott aludtak, és felváltva örizték a megemlékezés helyét, követelve a kivizsgálást: HOL VOLT AZ ELNÖKASSZONY A BALESET IDEJÉN? Végül kiderült, hogy bizony sámániszta szertartáson vett részt barátnőjével. Miután ez napvilágra került , tüntetéssorozat kezdődött 2016 őszén és volt, hogy 800 ezer ember vonult fel Szöul főterén. Magam is épp akkor jártam Szöulban, és a járdaszgélyről megdöbbentő volt a békés tüntetők vonulása. De most már vége van, a bünösök megbünhődtek, egy egész politikai korszaknak lett vége, a 295 halott pedig nyugodjon végre békében!
A dél-koreai MV Szevol nevű komp 2014. április 16-án szenvedett végzetes balesetet. A hajó helyi idő szerint délelőtt 9 óra (magyar idő szerint hajnali 2 óra) körül adott le vészjelzéseket kb. 3 km-re Kvanmedo szigetétől, majd hamarosan felborult és két óra alatt elsüllyedt. Kb. 470 személy tartózkodott rajta, többségük az Anszan városi Tanvon középiskola diákjai, akik Incshonból Jejura utaztak.

Sok utast a környékbeli halász- és kereskedelmi hajók mentettek ki, mielőtt a koreai partiőrség és haditengerészet hajói, illetve helikopterei megérkeztek. A mentésbe több száz búvárt, rajtuk kívül távirányítású eszközöket, darukat és szakembereket is bevontak. A balesetet 172-en élték túl, 295 halálos áldozatról tudnak, 9 embert eltűntként tartanak nyilván.

A hajó
Az MV Szevolt a japán Hajasikane vállalat gyártotta, és szolgálatát 1994-ben kezdte meg. Dél-Korea 2012 októberében vette át Japántól. Azóta további utaskabinokat építettek be, megnövelve a hajó utasszállítási kapacitását 181 fővel, súlyát 239 tonnával. A 6825 tonnás hajó 146 m hosszú, 22 m széles; 921 utas, 180 jármű és 152 konténer szállítására alkalmas. A hajó maximális sebessége 22 csomó (41 km/h).

A hajó rendszeres ellenőrzéseken esett át, koreai működését 2013. március 15-én kezdte meg. Utoljára 2014. február 19-én esett át egy közepes mértékű biztonsági átvizsgáláson.

Utasok
A hajón tartózkodó személyek számáról különböző adatok láttak napvilágot, az egyes jelentések 459–477 személyről beszélnek. Közülük kb. 320–325 főt az Anszan városi Tanvon középiskola diákjai, kb. 15-öt tanáraik, kb. 30 főt pedig a személyzet tett ki.

A Szevol útvonala
A hajó egy 400 kilométeres, sűrűn hajózott útvonalon közlekedett Incshon és Csedzsu között, mikor április 16-án reggel víz került a hajóba. A dőlés kb. 25 km-re a délnyugati parttól kezdődött. A hivatalos álláspont szerint a baleset oka egy éles kanyarodás volt, mely helyi idő szerint 8:48 és 8:49 között történt. A baleset idején a tenger nyugodt volt, sziklák vagy zátonyok nem voltak a közelben. Az utasok úgy érezték, megbillent a hajó.

Jelentések szerint rögtön a baleset után a kapitány visszatért a kormányhoz, és megkísérelte kiegyenesíteni a hajót. 8:55-kor a komp kapcsolatba lépett a csindói hajóirányító központtal, és kérte őket, értesítsék a partiőrséget, hogy a hajó billeg és veszélyben van. 8:58-kor egy szülő, miután gyermeke szólt neki, értesítette a partiőrséget, hogy a hajó megdőlt. Nem sokkal később állítólag egy nagy dörej hallatszott, a távbeszélőrendszeren keresztül pedig az utasokat többször arra szólították fel, hogy ne mozogjanak. 9:07-kor a központ kapcsolatba lépett a komppal, ekkor a hajóról megerősítették, hogy felborult. 9:14-kor a személyzet közölte, hogy a megdőlés miatt lehetetlenné vált a menekülés. Négy perc múlva hozzátették, hogy több mint 50 fokkal dőlt meg a hajó balra. 9:23-kor a központ utasította a hajó személyzetét, hogy a hangosbemondó rendszeren keresztül kérjék meg az utasokat mentőmellényeik felvételére. A személyzet válaszában közölte, hogy a hangosbemondó rendszer nem működik.

9:30-ra a hajó tovább dőlt 20 fokot balra. 11:18 körül a hajó orra elmerült, 2 m magasan és 20-30 m hosszan látszott ki a vízből. Két nappal később, április 18-án reggel 8 órakor már csak egy méter magasan állt ki a hajó orra a vízből. Délután 1 óra 3 perckor teljesen elsüllyedt.

A kimentett utasok elmondásuk szerint nagy zajt hallottak, és a hajó hirtelen megállt – mintha földet ért volna, noha a víz ott 37 méter mély volt. Szintén elmondták, hogy a hajó távbeszélőrendszerén keresztül azt mondták nekik, miközben süllyedt a hajó, hogy ne mozogjanak.
Eterjedt az a hír, hogy a hajó elsüllyedése után a bent rekedt utasok még szöveges üzeneteket küldtek hozzátartozóiknak és ismerőseiknek.Egy későbbi vizsgálatból azonban kiderült, hogy a hajóban lévő utasok 16-án dél és 17-én 10 óra között nem használták telefonjaikat, és az állítólagos üzenetek hamisak voltak.

Az óceán vize a baleset térségében 12 °C volt, ilyen hideg vízben a kihűlés tünetei 90 perc után jelentkeznek.

Okok
A partiőrség előzetes következtetése szerint a balesetet egy éles kanyarodás, és a rakomány ennek következtében történt megmozdulása okozta. Szangjon professzor szerint az éles kanyar további előzménye lehetett a túl nagy sebességgel haladás (erre rácáfolnak a műszerek által mért adatok), majd ilyen sebességgel való áthaladás egy gyorsabb sodrású szakaszon, ahol egy akadály (például egy hullám) megjelenése indokolhatta a gyors irányváltoztatást. Kim Gilszu professzor szerint a hajó szerkezete is okolható a balesetért: a külső és belső erőhatások együttes fellépése miatt dőlhetett meg a hajó. Kong Giljong professzor szerint az éles fordulás mellett egy robbanás is történhetett mint másodlagos kiváltó oka a balesetnek. A nyomozás elején a partiőrség még azt is felvetette, hogy zátonynak ütközhetett a hajó. Később ezt az okot mint lehetségeset elvetette mind a kapitány, mind szakértők.
Mentés

Április 16-án 8:58-kor megindultak a dél-koreai haditengerészet erői több hajóval és számos katonával. A légierő is több légi járművet indított. A hadsereg 150 speciális katonát és 11 mentőt küldött.

Április 17-én reggel hat órakor 171 hajót, 29 repülőgépet és 30 búvárt vontak be a mentési munkába. A koreai partiőrség 20 búvárt küldött párokba szervezve. A haditengerészet is küldött 8 búvárt. Civilek is segítettek. Délután fél négykor már 555 búvár dolgozott.

Április 18-án 10:50-kor a búvárok bejutottak a hajótestbe, de nem jutottak az utasok közelébe. Magas nyomású oxigént pumpáltak be, abban a reményben, hogy néhány eltűnt utas a hajóban kialakult légbuborékban még életben van.

Április 19-én juttatták ki az első holttesteket a hajó negyedik emeletének kabinjaiból. A partiőrség tervbe vette, hogy megemelik a hajót két-három méterrel, melyhez 3 daru érkezett a helyszínre.

A fentiek mellett távirányított víz alatti járműveket is bevetettek, valamint külföldi szakembereket és úszódarut is a helyszínre rendeltek, hogy segítsék a több száz búvár munkáját.

A mentésben részt vevő búvárok közül a kimerültség mellett többen keszonbetegséget kaptak. Két búvár életét vesztette a keresés során.

A vízalatti keresést 2014. november 11-én befejezték, a hajót ki szándékozzák emelni a vízből.

Túlélők és áldozatok
Az első jelentések szerint 368, a süllyedő hajóból korábban kiugró utast sikerült kimenteni a vízből. A dél-koreai kormány későbbi pontosításában 295 eltűnt utasról beszélt. Utóbbi hivatalos adatok szerint a túlélők száma 172, a halálos áldozatoké 295; 9 főt eltűntként tartanak nyilván. Várható, hogy a keresett utasok nem mindegyikét találják majd meg a hajó testében, feltehetően többüket elsodorta a tenger, erre utalnak a komptól nagy távolságra talált, valószínűleg tőlük származó tárgyak.

Külföldi segítség
Egy amerikai hadihajó és helikopterei is segítettek a mentőakcióban. A mentőhelikopter azonban nem kapott engedélyt a koreai haditengerészettől, így nem vehetett részt. A japán partiőrség ajánlatát a koreai partiőrség elutasította, megköszönve a szándékot, de nem tartottak igényt speciális segítségre. A hajóban rekedt utasok kereséséhez később Hollandiából szakembereket, Japánból a hajó építőit hívták segítségül, Kínától pedig úszódarukat kértek.

Nyomozás, tárgyalás
A dél-koreai partiőrség a baleset napján nyomozást indított, különösen a kapitányra, I Dzsunszokra összpontosítva. A kapitányt április 19-én letartóztatták, egyebek mellett gondatlanság és a tengeri jog megsértésének vádjával. Egy videó tanúsága szerint az elsők között hagyta el a hajót. Az is kiderült, hogy a harmadtiszt, akire a kapitány bízta a kormányzást, és aki a balesetet közvetlenül megelőző manővert végrehajtotta, nem rendelkezett megfelelő tapasztalattal. A hajó túlélő legénységéből mindenkit, akinek köze volt a hajó vezetéséhez (15 fő), őrizetbe vettek gondatlanság és a segítségnyújtás elmulasztásának vádjával. Nyomozás indult továbbá a hajó tulajdonosa és üzemeltetője ellen, ugyanis több szabálytalanságra is fény derült: a hajó túl volt terhelve, hagyták hibásan közlekedni, és a személyzet feltehetően nem volt eléggé képzett. Őrizetbe vették az üzemeltető vállalat vezérigazgatóját és négy középvezetőjét; a tulajdonos és fia ellen hajtóvadászat indult. Az üzemeltető céget egyébként a baleset előtti években többször is megbüntették kisebb balesetek, mulasztások miatt.

Júniusban kezdődött a tárgyalás a hajó személyzete fölött. A kapitányt és három főtisztet emberöléssel vádoltak, ami halálbüntetést is kilátásba helyezett. Összesen mintegy négyszáz embert helyeztek vád alá.
2014 novemberében született ítélet. A komp kapitányát, I Dzsunszokot felmentették a 304 rendbeli emberölés vádja alól, de gondatlanságáért 36 év börtönbüntetést kapott. A hajó főmérnökét 30, a legénység további tizenhárom túlélő tagját pedig fejenként 5–20 év szabadságvesztésre ítélték többek között gondatlanságért és emberölésért. A kompot üzemeltető vállalat vezérigazgatója, Kim Han Szik 10, néhány további vezetője 3–6 év börtönbüntetést kapott, mert a bíróság szerint annak ellenére üzemeltették a kompot, hogy tudtak szabálytalan átalakításáról és működéséről. Rövidebb szabadságvesztésre ítélték még a hajó meghalt tulajdonosának három hozzátartozóját is.
Reakciók
Pak Kunhje dél-koreai elnök maximális erőfeszítésre utasított, minél több túlélő megmentése érdekében. Április 17-én meglátogatta a helyszínt is. A politikai pártok felfüggesztették választási kampányukat. A baleset után az elsők között fejezte ki részvétét az amerikai, a vietnami és a kínai elnök, valamint számos ázsiai politikus.

Április 17-én a hajót működtető vállalat képviselője bocsánatot kért a balesetért. 19-én a kapitány is bocsánatot kért, amiért „zavart okozott”; azt, hogy az utasokat a helyükön maradásra szólították fel, azzal indokolta, hogy féltette az utasokat az elsodródástól, ha idő előtt kiugranak.

Pak Kunhje elnök „érthetetlennek és gyilkossághoz hasonlónak” nevezte a kapitány és a legénység néhány tagjának viselkedését.

Április 27-én Csong Hongvon dél-koreai miniszterelnök bejelentette lemondását, felelősséget vállalva a baleset utáni kormányintézkedések hibáiért. A miniszterelnököt és kormányát ugyanis sokan kritizálták a baleset kapcsán. Pak Kunhje elfogadta a lemondást, de később e döntését visszavonta, a miniszterelnök végül a helyén maradt.

Az államfő május 19-én televíziós üzenetben bocsánatot kért a koreai lakosságtól a katasztrófáért, válaszul a kritikákra, melyek a hatóságok intézkedéseit illették. Egyúttal ígéretet tett az ország biztonsági előírásainak átfogó reformjára, valamint bejelentette a partiőrség feloszlatását.

Utóélet
Kang Mingju, a Tanvon középiskola igazgató-helyettese megmenekült a hajóról, de később felakasztva találták Csindóban, valószínűleg öngyilkos lett. A rendőrség egy jegyzetet talált tárcájában, melyben az igazgató-helyettes leírta, hogy ő szervezte a kirándulást, melyre a hajó utasainak nagy része tartott. Leírta, hogy túl fájdalmas lenne egyedül túlélnie úgy, hogy annyi diák odaveszett.

Júniusban Pak Kunhje államfő leváltotta a kormány hét miniszterét, azzal a szándékkal, hogy a kormányban – a kompbaleset miatt – megingott bizalmat helyreállítsa.

A komp tulajdonosának, Yoo Byung-eun-nak a holttestét 2014. júniusában találták meg egy kerti szekrényben, de csak júliusra sikerült azonosítani.
Illiona 2018 ápr. 14. - 12:41:51
(232653/239045)
Nem tudom meddig lehet itt fórumozni, mikor indul a Silla ujravetitése, de addig is....

Itt egy videó, amelyben a koreai maszkos műsorban hangzott el, idén márciusban, és a Shinee volt tagjának, Jonghyunnak a dalát énekli "valaki".
Nagyon rossz érzés volt hallgatni, hiszen csak azt lehetett tudni, hogy a dal eredeti előadója SEMMIKÉPP sem énekelheti.
Látszott a döbbenet, az emlékezés az arcokon.
(A YT-n a kommentelők viszont megfejtették, hogy a Son Seungyeon nevű nő énekelte el a dalt.)

https://www.youtube.com/watch?v=EkCZB9jfdv8

kép: Jonghyun. Nyugodjon békében.

Illiona 2018 ápr. 14. - 10:51:42
(232652/239045)
a Steel Rain plakátja, az egyik

A főszerepben Jung Woo Sung.

http://asianwiki.com/Steel_Rain
http://asianwiki.com/Jung_Woo-Sung
Illiona 2018 ápr. 14. - 10:48:02
(232651/239045)
Sziasztok!
Hol van mindenki? Filmet néz?
Annak a kisebbségnek, aki még nem látta volna ajánlom most a Steel Rain (Acéleső) cimű mozifilmet.
Angolja biztosan van, a rendes magyar forditás nem tudom hogyan áll.
Ezt a filmet inditja Korea Udineban(ben), Olaszországban a FEFF filmfesztiválon, ahol 55 filmet mutatnak be. Meglátjuk, mekkora nemzetközi sikert érhet el ezzel a film.
https://www.screendaily.com/news/far-east-film-festival-to-open-with-steel-rain-crossroads-one-two-jaga/5128139.article
A filmet 2017 decemberében mutatták be, és hazájában 4,45 millió nézőt tudhatott magáénak. Én magam láttam a filmet először felirat nélkül, majd googlés forditással 2-szer. (Nagyon jó az angol is! )
Szerintem is nagyon jó film. A főszereplő nekem uj volt, nagyon jó szinész, nam az a virágfiú tipus, bár NEKEM hangban kevés, de hát nem mindenki hallja ezt ugy ahogy én. :))))

KÉP: egy szelfi forgatás közben, mi is lehetne más? :))))))))))))))))))))))))))
8/10
edimir 2018 ápr. 11. - 21:45:27 8/10 Előzmény micike_MSc
(232650/239045)
Tényleg... akkor ezen az új felületen már nincs is OFF üzemmódú hozzászólási lehetőség?
8/10
edimir 2018 ápr. 10. - 21:40:47 8/10 Előzmény Illiona
(232649/239045)
Akkor ezt nem lehúzom, hanem lemosom?:) néhány illúzióval megint csak kevesebb lesz...
8/10
edimir 2018 ápr. 10. - 21:35:13 8/10
(232648/239045)
Nekem ilyen a kinézete a képernyőmön.....
8/10
edimir 2018 ápr. 10. - 21:25:59 8/10
(232647/239045)
Csak nekem ilyen furcsa új felület jelent meg, vagy másnak is? Elég idegesítő, alig ismerem rajta ki magam. Ráadásul a régi elfogadta a filmből kivágott png képeim, ez meg ragaszkodik a jpeg-hez....
Ennek nem örülök, nincs kedvem konvertálgatni!:(

Mi baj volt a régivel: Szerintem az átlátható és könnyen kezelhető volt. Vagy csak én ragaszkodom túlzottan a megszokott dolgokhoz?
8/10
edimir 2018 ápr. 10. - 21:21:26 8/10
(232646/239045)
Megjártam, hogy rég jártam erre. Hosszan bepötyögtem a magyarázkodást, kattintottam az elküld-re, erre elrontottam a belépést, törlődött a szépen összeszedett kis gondolatmenet... én pedig lusta vagyok újra bepötyögni.... szóval, az óesztendőben néztem utoljára sorozatot, felgyülemlett a restanciám... lassan majd pótolgatok filmnézést és fórum visszaolvasást.... Vagyok, leszek!:)