Persze csak azzal a megkötéssel, ha a Poirot-film kifejezést hatalmas idézőjelek közé tesszük, mivel ennek az alkotásnak már vajmi kevés köze van az Agatha Christie által megteremtett univerzumhoz. Kritika a Szeánsz Velencében című premierről.
Bizonyos filmes műfajok hagyományosan idegenek a magyar filmtől, ám ez nem jelenti azt, hogy egy-egy tehetséges alkotónak ne sikerült volna nyugati mintára tökéletesen megvalósítania a mi verziónkat belőle – ami úgy a miénk, hogy egy kicsit sem sárga, és egy kicsit sem savanyú. Mutatjuk a legjobban sikerült kísérleteket!
Mindenki kedvenc etnikai romkomjának második folytatása igazi nyár végi boldogságkoktél, ami nagyon jólesik arra a másfél órára, amíg nézzük, de az első (két) résztől eltérően nem fog mély nyomokat hagyni bennünk. Kritika.
A Nem kapjátok meg a gyűlöletem egy gyászoló férfi szenvedéstörténete, aki megmutatja, hogyan lehet feldolgozni a feldolgozhatatlant. Kritika a nemrégiben az HBO Maxra is felkerült filmdrámáról.
A streamingóriás három, egyenként 48-50 perces epizódból álló dokumentumfilm-sorozatát annak is érdemes megnéznie, aki azt hiszi, mindent tud a nagy port kavart ügyről.
Ha azt hitted, aki látott egy kutyás filmet, az látta az összeset, akkor nézd meg a Kivert kutyák című taplóvígjátékot kutyákkal, és gondold újra! Kritika.
A nem kevesebb mint 15 év leforgása alatt készült nagyszabású, összesen csaknem 7 órányi játékidejű dokumentumfilm-trilógia, Az elveszett Paradicsom a sátánista gyilkosokként elhíresült Nyugat-memphisi Hármak ügyét göngyölíti fel.
Legalábbis a kettőből az első nagy visszatérés lezajlott a Szex és New York-folytatás folytatásának hetedik epizódjában. Kritika, túl a második évad felénél, az eddigiekről.
A népszerű francia színész, Louis Garrel ezúttal színészként, forgatókönyvíróként és rendezőként vitte filmre saját családi traumáját – ám jócskán fikcionalizálva és kifejezetten szórakoztató formában. Kritika a Családban marad című francia romantikus bűnügyi vígjátékról.
Az utóbbi pár hónapban sáskaként lepték el a netet a Wes Andersont utánzó rövid videók, amelyek elsőre viccesnek és frappánsnak tűnnek – de vajon másodjára is azok? Megmutatjuk, miért tévednek hatalmasat a direktoron élcelődő mémgyárosok.
A Greta Gerwig – Noah Baumbach házaspár Margot Robbie és Ryan Gosling főszereplésével forgatott "Barbie" filmje sokkal többet ad az ikonikus játékbaba egyszerű filmre vitelénél – mégsem eleget. Kritika.
Jennifer Lawrence prosztókomédiája kellemes nyári meglepetés: imádni valóan alpári, de közben szíve is van. Kritika a Barátnőt felveszünk című filmről.
Egyelőre az első évad tíz epizódjából három ment le a Dunán, mi pedig megnéztük, mire a nagy felhajtás. Az eddig látottak arról nem győztek meg, hogy a műfaj alapvetéséről lenne szó, arról viszont igen, hogy határozottan érdemes folytatni.
A négy őselem érzelmi életét bemutató Elemi a csúcsra járatja a neves animációs stúdió antropomorfizáló hajlamát. Kritika.
A beszélő fütykös ötletével operáló német Hangyák a gatyában-filmeket olyan alkotók fazonírozták át, akiknek jobb a stílusuk és a humorérzékük, így a folytatás a Netflixen is helyet kapott. Kritika.
A Szigorúan barátság című széria egyszerre kínos és vicces élmény, mégis öröm nézni. Kritika az Apple TV+ Seth Rogen és Rose Byrne főszereplésével készült vígjátéksorozatáról.
A válasz természetesen nem, és az új A kis hableány annyival több ennél, és annyi mindenről lehet beszélni a kapcsán. Kritika a Disney legújabb élőszereplős remake-jéről.
Meglepően jól sikerült a Niki Caro rendezésében, Jennifer Lopez főszereplésével készült akciófilm, amelyben a sztár egy kiskamasz lányát védő egykori bérgyilkost alakít. Kritika a Netflixen látható Anyáról.
Végre nálunk is elérhetővé vált a Bemutatjuk Selma Blairt című dokumentumfilm, ami azt mutatja be, hogyan küzd meg a szklerózis multiplexszel a Kegyetlen játékok és a Pokolfajzat sztárja – és mivel tényleg elejétől a végéig egyszerre lehet zokogni és nevetni rajta, kiválogattuk a legmegrázóbb és a legviccesebb mozzanatait.
A Disney+-on múlt ősszel bemutatott Candy: Halál Texasban című minisorozat után az HBO Max is bemutatta a maga verzióját ugyanarról a gyilkossági ügyről. Kritika a Szerelem és halál című true crime szériáról.