Kritika az Egy zuhanás anatómiája című francia tárgyalótermi drámáról, ami nem véletlenül hozta el idén az Arany Pálmát a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválról.
A nem hivatalos és befuccsolt Squid Game-realityk után végre elindult a Netflixen a rekord pénznyereménnyel kecsegtető hivatalos verzió. Kritika a Nyerd meg az életed: A kihívás című vetélkedőről.
A pályája során már többször is Oscar-közelbe került Tóth Barnabás ezúttal A besúgó főszereplőjével, Váradi Gergellyel és olyan nevekkel forgatott, mint Péterfy Bori, Hajduk Károly vagy Mácsai Pál. Kritika a Mesterjátszma című filmről.
Az HBO Max hiperszemélyes dokumentumfilmjében testközelből láthatjuk, milyen egy kolozsvári román lány és egy muszlim hitre áttért fiatal román férfi házassága. Kritika A muszlim férjem című alkotásról.
Biztos mindenki érezte már, milyen kínos, amikor egy magyar filmes imitálni próbál valamilyen jellemzően nyugati zsánert, és az egész nagyon izzadságszagúra sikerül. Na most nem ezekről a próbálkozásokról fogunk beszélni, hanem azokról, amikor vérprofi, szórakoztató, már-már tökéletes utánzatok születtek.
A gyámság alól pár éve felszabadult énekesnőről szóló újabb dokumentumfilm(-sorozat) ügyes időzítéssel aznap vált elérhetővé az HBO Maxon, amikor megjelent Britney Spears memoárja. Kritika a Jamie kontra Britney: Apa-lánya perek című minisorozatról.
A több mint tíz év után újrainduló tudományos-ismeretterjesztő műsor nemcsak a régi, kultikus főcímet nem őrizte meg az eredetiből, hanem a címet leszámítva semmit. Kritika a Duna tévén látható szégyenfoltról.
Szeleczki Rozália bemutatkozó nagyjátékfilmje úgy beszél mély, sőt súlyos témákról, hogy közben egy percre sem veszíti el bűbájos és játékos vonásait. Kritika a Cicaverzum című romantikus vígjátékról.
A sztár egy nagyszabású európai történelmi-életrajzi filmben tért vissza a bulvárlapok hasábjairól a nagyvászonra, a sokoldalú francia művész, Maïwenn oldalán. Kritika a Jeanne du Barry – A szerető című kosztümös filmről.
Kérdés persze, hogy pozitív vagy negatív csalódás lesz a számukra, hogy hőn szeretett franchise legújabb felvonásában a rafinált kínzáspornó helyett jórészt haldoklásdrámát kapnak. Kritika a Fűrész X-ről.
Persze csak azzal a megkötéssel, ha a Poirot-film kifejezést hatalmas idézőjelek közé tesszük, mivel ennek az alkotásnak már vajmi kevés köze van az Agatha Christie által megteremtett univerzumhoz. Kritika a Szeánsz Velencében című premierről.
Bizonyos filmes műfajok hagyományosan idegenek a magyar filmtől, ám ez nem jelenti azt, hogy egy-egy tehetséges alkotónak ne sikerült volna nyugati mintára tökéletesen megvalósítania a mi verziónkat belőle – ami úgy a miénk, hogy egy kicsit sem sárga, és egy kicsit sem savanyú. Mutatjuk a legjobban sikerült kísérleteket!
Mindenki kedvenc etnikai romkomjának második folytatása igazi nyár végi boldogságkoktél, ami nagyon jólesik arra a másfél órára, amíg nézzük, de az első (két) résztől eltérően nem fog mély nyomokat hagyni bennünk. Kritika.
A Nem kapjátok meg a gyűlöletem egy gyászoló férfi szenvedéstörténete, aki megmutatja, hogyan lehet feldolgozni a feldolgozhatatlant. Kritika a nemrégiben az HBO Maxra is felkerült filmdrámáról.
A streamingóriás három, egyenként 48-50 perces epizódból álló dokumentumfilm-sorozatát annak is érdemes megnéznie, aki azt hiszi, mindent tud a nagy port kavart ügyről.
Ha azt hitted, aki látott egy kutyás filmet, az látta az összeset, akkor nézd meg a Kivert kutyák című taplóvígjátékot kutyákkal, és gondold újra! Kritika.
A nem kevesebb mint 15 év leforgása alatt készült nagyszabású, összesen csaknem 7 órányi játékidejű dokumentumfilm-trilógia, Az elveszett Paradicsom a sátánista gyilkosokként elhíresült Nyugat-memphisi Hármak ügyét göngyölíti fel.
Legalábbis a kettőből az első nagy visszatérés lezajlott a Szex és New York-folytatás folytatásának hetedik epizódjában. Kritika, túl a második évad felénél, az eddigiekről.
A népszerű francia színész, Louis Garrel ezúttal színészként, forgatókönyvíróként és rendezőként vitte filmre saját családi traumáját – ám jócskán fikcionalizálva és kifejezetten szórakoztató formában. Kritika a Családban marad című francia romantikus bűnügyi vígjátékról.
Az utóbbi pár hónapban sáskaként lepték el a netet a Wes Andersont utánzó rövid videók, amelyek elsőre viccesnek és frappánsnak tűnnek – de vajon másodjára is azok? Megmutatjuk, miért tévednek hatalmasat a direktoron élcelődő mémgyárosok.