Következzék néhány - amúgy többnyire kiváló - rock/metálhimnusz, melyet egyes mindenre elszánt DJ-k és programigazgatók addig adagoltak tömőcsővel, míg hányingerünk nem lett tőlük.
Következzék néhány performansz az ominózus showműsorból, melynek láttán kívülállóként is porrá égtünk, mint egy zárlatos szovjet karácsonyfaizzó.
Következzék néhány műsorvezető, aki éneklésre/rappelésre ragadtatta magát, és – mély bánatunkra – nem volt a közelében senki, aki azonnal elkobozta tőle volna a mikrofont.
Következzék néhány példa arra, amikor hazai előadók meghagyták a színvonalas borítógrafikát a hanyatló nyugat ópiumának!
A Három kívánság az volt a gyermeki psziché számára, ami a Dunakavics nagyanyánk fogsorának. A traumafeldolgozás jegyében ma is tömegével árasztják el a világhálót a műsor rég elfeledett, szürreálisabbnál szürreálisabb kérései, melyekből mi is összegyűjtöttünk egy igencsak kíméletlen egyveleget.
Az interaktív tévéműsor vezetése olykor stresszesebb dolog, mint kidobóst játszani egy második világháborús gyújtóbombával. Lássunk néhány emlékezetes példát arra, amikor a betelefonáló - akár akaratlanul is – bozótvágóval esett neki a műsorvezető pszichikai védőhálójának.
Következzék néhány hazai popsláger a közelmúltból, mely toronymagas kreténfaktorával tett szert népszerűségre, és vetett vissza a fejlődésben egy komplett generációt!
Anyák napja alkalmából megemlékezünk néhány olyan formabontó filmes anyukáról, akinek gyermeke feltehetőleg sosem küldött Aradszky-slágert a Kívánságkosárban.
A munka ünnepének alkalmából következzék néhány hazai sláger, mely hasonlóan elválaszthatatlanná vált a melós néplélektől, mint járólapozásnál a kőművesdekoltázs látványa.
Következzenek Papp Gábor Zsigmond Magyar retro című dokumentumfilmjének azon karakterei, akik a mozi 2010-es debütálása után önálló karriert futottak be a videómegosztókon!
Dolák-Saly Róbert a hazai abszurd humor leginkább skizofrén egyénisége, akinek pszichéjében négy karakter is lakozik. Lássuk, milyen fejlődésen estek át a ma 70 éves komikus figurái azóta, hogy először ránk szabadította őket!
A latin pop egy olyan műfaj, melyet száz rádiós DJ kedvel, és egy egész világ hallgat – legalábbis sokáig így gondoltuk, majd a Despacito mindent felülírt. Ez azonban mit sem változtat azon a tényen, hogy az irritálóan túljátszott dalok jelentős hányada ezen irányzatból kerül ki. Lássunk erre pár hírhedt példát a teljesség igénye nélkül!
Következzék néhány méltatlanul elfeledett zenés előadás arról a csatornáról, mely 15 éves fennállása alatt egy egybefüggő, ultrabizarr bakiparádéval zsugorította össze a nézők agyát.
Következzék két-két alkotás a hazai tizenévesek kríziséről – olyanoktól, akik valóban ismerték a tinédzserek pszichéjét, és olyanoktól, akik a legrosszabb nagymama-sztereotípiákat vették alapul.
Következzék öt szórakoztató(nak szánt) műsor a kereskedelmi tévék kínálatából, mely önfeledtség helyett a mélységes szégyenérzetet hozta el a magyar háztartásokba!
Hakniországban a táncdalslágerek életellenes prezentálása már-már nemzeti sport, ugyanakkor vannak veretlen aranyérmesek is, akik olykor saját slágereiket sem átallják meggyalázni.
Az emberiség történetében két brand is akadt, melyet egy párhuzamos oldalpárral bíró síkidom - a továbbiakban rombusz - tett emblematikussá: az egyik a Renault, a másik az Elemi ösztön. Ráadásul ez utóbbi is sorozatgyártás áldozatává vált: a 90-esekben tucatjával láttak napvilágot hasonszőrű thrillerek, melyekben az indokolatlan csöcsvillantások között valamiféle történetnek tűnő sallanggal teremtettek összefüggést a dörzsölt forgatókönyvírók. Lássunk közülük néhányat!
Következzék öt magyar film, melynek alávaló mivolta egyben áldásnak is bizonyult, és idővel a trágyafilm-rajongók kedvencévé érett.
Következzék néhány hazai egyslágeres, akik önfeledten járták Black, Tanita Tikaram vagy a Spin Doctors útját!