A (sz)ex az oka mindennek az örök kérdésre keresi a választ, lehet-e a fiú és a lány csak barát, azzal a csavarral, hogy korábban már lefeküdtek egymással.
Bár a gyereknevelésből borzasztó példát mutat, Sandler eddigi legtöbb pénzt hozó vígjátéka még ma is vicces. Azoban van pár érdekesség vele kapcsolatban, ami egyáltalán nem humoros!
Adam Sandler egy olyan ötletet vitt vászonra, ami másoknak is feltűnően sokszor eszébe jutott, de a fingós poén most sem maradhatott el – és végre megpillanthatunk valakit a filmben, akinek csak a hangját ismerjük!
A Közös többszörös című, Harold Ramis rendezte vígjáték a klónozás okozta családi galibákat járja körbe, a szükségesnél talán kissé merészebb módon, de Michael Keaton és Andie MacDowell játéka kárpótol minket a túlzásokért.
A Szűzőrség három kétségbeesett szülő története, akik mindenáron meg akarják akadályozni, hogy lányaik elveszítsék a szüzességüket az érettségi bálon – hülyét is csinálnak magukból.
A maga idejében az Apafej friss és üde vígjátéknak számított, talán azért is, mert Sandler ekkor még nem koptatta tükörsimára az összes poénját.
A kedves, nagydarab és bumfordi Ferrell maga gründolta össze kedves nejével kertvárosi házuk alagsorában a zugkaszinót. Be is robban a biznisz rendesen, ami felkelti egyesek figyelmét.
Keira Knightley nem akar felnőni a Későnérőkben (2014), inkább a tizenéves Chloë Grace Moretz öribarija lesz, és összeáll Sam Rockwell-lel - de nem ezért szeretjük.
Tudom, vannak, akik szerint a kanadai komikus eleve nem vicces, de szerintünk az, csak itt most kicsit más irányba ment el, mint amit egy átlag vígjáték megkövetelne, pedig duplán van jelen.
A Dax Shepard főszereplésével és rendezésében készült, fillérekből összeütött Üss vagy fuss kellemesen ütődött vígjáték arról, miért ne kamuzz a csajodnak.
Judd Apatow korunk vígjátékkirálya, de most egy nagyon személyes, és sokszor inkább drámába hajló darabbal rukkolt elő, amelynek főszereplője, Pete Davidson tulajdonképpen önmagát játszva néz szembe a múltjával.
Semmi más nem történik, mint az, hogy a mindig szigorú tekintetű Ice Cube egy kiadós verést ígér a nyüzüge Charlie Day-nek, a helyzet csak azért különleges, mert mindketten tanárok.
A Wayans testvérek produkciójához képest a Gyagyi mami filmek valahol a Keresztapa magasságában leledzenek, és a film mégis sokak kedvence a mai napig.
Fiatalkorunk egyik kedvenc vígjátéka a Vaklárma (1989), ahol tökélyre vitték a klasszikus furcsa páros formulát a gyilkossági ügybe csöppenő vak fekete pasassal és süket fehér barátjával, akik ráadásként nem is túl okosak.
Ebben a történetben a főszereplők nagyon sokszor szívnak, és nagyon sokszor mondják azt, hogy „Hé, csajszi!”, és nagyjából ez a lényeg, meg a gonosz Salma Hayek.
A Barátok babával (2011) alapkoncepciója a következő: gyereket egy potenciálisan zűrös párkapcsolat nélkül is lehet csinálni és közösen nevelni, ha a két szülő kellőképpen érett érzelmileg. Ez persze csak egy elmélet!
Jim Carrey igent mond az életre, a gitárleckékre, a koreai nyelvre, az orális szexre, a repülésre, a gördeszkára és Zooey Dechanelre, és teszi mindezt nagyon rövid idő alatt.
Az egyik az idiotizmusra utazik és a türelmünkkel játszik, a másik a totális taplóságra hajt, a harmadik pedig a világ két legidegesítőbb lánytestvérével operál, elég sikeresen.
Simán végignyomhatjuk a hétvégét jó, közepes és gyenge Adam Sandler filmekkel. Már ha kedvünk van hozza!
A pizzafutár, akit bankrablásra kényszerítenek, két nős pasas, akik végre kirúghatnak a hámból és az ürge, akinek ellopták a személyazonosságát. Furcsa vígjátékok, és mind 2011-ből!