A hónap mindegyik napján (pedig szökőév miatt most eggyel több is volt) az Indamedia hírportálja nyerte a hazai online kiadványok látogatottsági versenyét.
Február mind a 29 napján (mivel idén szökőév volt) az Index nyerte a látogatottsági versenyt, vagyis az Indamedia zászlóshajóját olvasták a legtöbben. Erre 2021 áprilisa óta nem volt példa, hogy egy brand vezeti a hazai auditált portálok rangsorát egy adott hónap minden napján.
Ebbe nem csak a böngészőből történő elérés, hanem az applikációs forgalom is beletartozik, és az se kutya, hogy egy héten keresztül naponta több mint 1 millió olvasó látogatta az Index oldalát (átlagosan 919 224 felhasználó kereste fel naponta).
![](https://media.port.hu/images/001/626/782.webp?760613609)
"Februárban több mint 3,4 millió hazai hírolvasó választotta az Indexet, ez naponta átlagosan csaknem 920 ezer felhasználót jelentett. Ez önmagában is kiemelkedő eredmény, az viszont egyedülálló, hogy a február 29 napjából mind a 29-en az Index került az első helyre az olvasóknál és az online kiadványok piacán is. Emellett a mostani időszak adatai - hasonlóan a választási és más hírérzékeny időszakokhoz - ismét rámutattak arra, hogy bármi fontos történik akár itthon, akár külföldön, akkor a hírfogyasztók elsődleges tájékozódási pontja egyértelműen az Index"
– emelte ki Starcz Ákos, az Index.hu Zrt. vezérigazgatója.
(via Indamedia)