Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Történetesen de, van neki, aktívan részt vesz mind a Sandman, mind a Good Omens sorozatok készítésében, és az összes kreatív döntés mellett kiállt. Nem azt mondom, hogy nem bosszantó sokszor az alapanyag átírása, de ez pont nem igazán jó hely ennek a panasznak.
Az alul értékelésnek meg a lepontozásnak semmi köze az elfogadáshoz meg az empátiához. Az eredetileg fehér karakterek négerre/más bőrszínűre színezésének, heterokból buzikká, férfakból nőkké változtatásának szintén nem, mert az PC-propaganda és kulturális bűncselekmény.
Itt a társadalom nincs elfogadással, ez jól látszik az alulértékelt, lepontozott megnyilvánulásokból. Még sokaknak van a dolga az empátiával és azzal, hogy teflemtorba lépett a másság,nem csak hetero vagy bisex nőket látni kefélniz talpig meztelen, csorgó nyálú állatias ösztönlény, hetero férfiakkal. A világ változik, egyeseknek nehéz ezzel lépést tartani a, a nyitottság nyiltság nagyon nehéz a beszűkült elmének.
Gratulálok a filmhez és a karaktereknek, nagyon klassz, izgalmas, elgondolkodtató párbeszédek. Egy két elem túlzás, de hát így tökéletes. Jó fantasy. Tetszett.
Hálásan köszönöm!
Elkezdtem nézni ezt a sorozatot. De kiderült számomra, hogy ez egy ócska nyálas LMBTQ hulladék. Ez is ezt az elmebajos ideológiát nyomja. Béna buzi Constantine csaj, béna buzi Lucifer ala Captain Phazma. Egy szokásos hulladék filozófiai posvány amivel megint az elmét akarják eltelíteni, hogy a sok baromsággal, ferde gondolkodásvonalakkal irányítani lehessen az embereket.
DC-képregényből készült filozofikus dark fantasy a Netflixtől. Évekkel ezelőtt egy filmet akartak csinálni belőle, és annak is kellett volna lennie egy normálisan felépített DC-moziverzumban. David S. Goyer erre az adaptációra ugyancsak rátette a mancsát, ami azért meglátszik a végeredményen.
A széria az álmok nagymesteréről szól, ennek megfelelően kegyetlenül álmosítóra vették az egészet. A sztorivezetés pofátlanul lassú, a képsorok nagy része úgyszintén, az eredetileg érdekes karakterek itt rohadtul unalmasak, a színészi játék pedig ehhez a feelinghez passzolóan enervált. A főszereplő tűrhető, nagyjából Robert Pattinson Bruce Wayne-jéhez hasonló figurát tol a srác. A CGI felemás: egyszer igényes, máskor meg hulladék. A sorozat nem kevés Disney-skedést, valamint woke propagandát tartalmaz. Az egy dolog, hogy sok buzi van a sorozatban, mert végülis elférnek, de John Constantine Johanna Constantine-ra (aki egyébként létezett az alapanyagban) cserélése egyenesen megbocsáthatatlan.
Minden epizód egy újabb fejezet. Akadnak izgalmasabb helyszínek, elborult díszletek, a képi világ kiváló, továbbá láthatunk egy szokatlan, intellektuálisabb harcjelenetet. A rengeteg semmilyen vagy éppen szánalmas mellett, azért előfordul 3 valamivel érdekesebb rész:
3. A Halálról szóló.
2. A David Thewlis (kihez egy igencsak feszült szekvencia is köthető, illetve akiről fogalmuk sincs mi a faszt keres itt a Wonder Woman után) által uralt.
1. Az utsó, vagyis az alkotói válságról mesélő, amely egy hosszúra nyújtott, fárasztó animációs betéttel indít, viszont az legalább párhuzamba lett állítva az évadfinálé főtémájával.
Más DC-szereplőkre csak minimális utalás található.
Kicsit túlzás szerintem hogy ebben a filmben egytől egyig mindenki meleg. Már gáz ha egy filmben hetero pár is van? Hová jut a film ipar?
Ennek a filmnek a történetét egyébként egy 2 órás filmbe bele lehetett volna sűríteni és akkor még jó is lett volna
A felütés és az az első pár rész hangulatos és érdekes volt, akár újra meg is nézném őket, élmény volt. Aztán a 4. résznél már érezhető volt, hogy kezd elfogyni a fantázia és több karakternél a motivációk is tisztázatlanok lettek (különösen David Thewlis karakterének feltűnésével) lassul a sztori, de az 5. résznél elszakadt a cérna, a már nem is tudom hányadik lmtq-kapcsolat felskiccelésével, majd ezzel párhuzamosan egy hetero-kapcsolat kísérlet (?) rendkívül alpári módon történő "elkaszálásával" - a vicc, hogy valamennyi párkapcsolat (?) ebben a sorozatban rosszul működik jobb esetben, rosszabb esetben egyik partner szándékosan vagy gondatlanságból közreműködik abban, hogy a másiknak rossz legyen. Szerintem épp lelkivilággal egy ilyen sorozatot szeretni nem lehet.
Alapvetően nem olyan rossz sorozat a Netflixtől, bár a homo jeleneteket kihagytam volna belőle. Ezek rontottak a film esztétikáján. A könyvet el fogom olvasni, kíváncsiságból, hogy milyen a világa.
Szerintem hangulatos, én mindig élvezem Neil Gaiman világát. A főszereplő roppant savanyú emo figurája számomra kicsit komikus, de hát én nyilván öreg vagyok. Arról az arckifejezésről egyébként is Zoolander jut eszembe, pedig hát mennyivel jobban szeretem Gaimant. Aktív lmbtq támogatóként is vicces kicsit az aránytévesztés, de hát ez Netflix, mi mást is várhatnánk. Halál nagyon jó, szerintem a Korinthoszi is, Lucianne is, Thewlis pedig, aki Johnt játszotta, roppant hatásos. Meglepő gondolat volt az egy évad alatt két történetívet leírni, de végül is élveztem - a képregény alapanyag így nyilván jobban feldolgozható volt. A világépítést kifejezettem szerettem.
Ez egy nagyon jó sorozat.Viszont telerakták nem hetero kapcsolatokkal,sőt szinte az egész sorozatban csak vagy leszbi vagy homo kapcsolat tud létezni.Ha ezeket leredukálták volna kicsivel kevesebre akkor nem vonta volna el a figyelmemet a tőrténetröl.Nem tudom hogy észrevettétek e a pokol főtere hasonlit a vatikáni szent Péter térre.
A történet érdekes, de mindenki meleg, leszbikus, bi, transz stb. Fehér férfi-nő pár csak gonosz lehet, már ha véletlenül akad 1-2. El fogom olvasni a könyveket, gondolom az kevésbé ilyen.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások