Cápák között: az évadzáróban megismerhettük „mini-Balogh Leventét”

A Cápák között évadzáró epizódjában egy VR-szemüveget, különleges motorasztalokat, babahordozót, egy szakemberportált és egy italmárkát ismerhettek meg a nézők, utóbbi vállalkozás kiötlőjének példaképe Balogh Levente, de mi úgy gondoljuk, hogy ilyen lehetett a Vízkirály fiatal korában.

Városi séta virtuálisan

Kurucz Márton VR Tours elnevezésű cégével lépett a Cápák elé, amellyel bárkinek lehetősége nyílik, hogy a speciális szemüveg segítségével virtuálisan barangolja be a nagyvárosokat. A virtuális tartalom fejlesztésére, valamint a termék három további világvárosban való bevezetésére 500.000 euro befektetést kért, 35% tulajdonrészt, 60%-os hozamelsőbbséget kínálva. Az üzleti ajánlat nem nyerte el a Cápák tetszését, így a befektetés elmaradt.

 

 

Egyedi asztalok motorból

Mindig is a szerelés, javítgatás volt a kedvenc időtöltése Pásztor Tamásnak, aki másodállásban indította el Motorasztal vállalkozását. A vállalkozó egyedi bútorokat, asztalokat készít, amelyeknek központi eleme az autómotor. A kapacitása növeléséhez, a drágább motorok beszerzéséhez 10 millió forint befektetést kért, 15% tulajdonrészt kínálva. Bár a Cápák mindegyikének tetszettek a bútordarabok, sőt, Orbók Ilona ígéretet is tett a vásárlásra, üzleti ajánlattal egyik Cápa sem élt.

 

 

Babahordozás biztonságosan

Szabó-Fige Tímea maga tapasztalta ki és varrta meg első babahordozóit, amelyek annyira beváltak, hogy az otthoni projekt vállalkozássá nőtte ki magát. A Möbius ma már hat kisgyermekes anyukának ad munkát és szeretne tovább bővülni. Ehhez 17 millió forint befektetést kért a vállalkozó, 12% tulajdonrészt kínálva. Lakatos István – akinek portfóliójában már van egy gyermekes vásárlókra építő brand egy korábbi Cápák között évadból, melyet Balogh Leventével közösen visz – üzleti ajánlatot is tett a Möbius kapcsán. 5 millió forint befektetést kínált, 15% tulajdonrészért cserébe, amelyet szükség esetén további 12 millió forint hitellel egészít ki. A Cápa Balogh Leventével közösen is örömmel vitte volna az üzletet, ám Balogh Levente ezúttal nem szállt be. A Möbius így Lakatos István befektetésével fejlődhet tovább.

 

 

 

Jó szakemberek egy helyen

Czárth Csanád vállalkozása igyekszik egy platformra terelni a különféle szakembereket, akik havidíj ellenében fogadhatják a munkaajánlatok a megrendelőktől. A masszőrtől az építőmunkáson át, a szakemberek széles palettája megtalálható a jószaki.hu oldalon, amelyet szeretne továbbfejleszteni és növelni annak forgalmát. Ehhez 150 millió forintot kért, 10% tulajdonrészt kínálva. A Cápák többsége szkeptikus volt az üzlet víziójával kapcsolatban, de Moldován András így is tett egy nagyvonalú ajánlatot: megadná a 150 millió forint befektetést, cserébe 25% tulajdonrészért. A vállalkozó azonban nem szeretett volna 11,5% fölé menni, így a jószaki.hu befektetés nélkül maradt.

 

 

Díjnyertes likőrök hazai kézből

Gyurján Attila, akinek Balogh Levente a példaképe, mindig is szeretett az italok előállításával kísérletezni, míg meg nem megszületett saját italmárkája, amelynek egyik slágerterméke a Wolf&Lamb. A vállalkozó motivációi, elszántsága és szakmai elkötelezettsége kísértetiesen hasonlít Balogh Leventéére, mintha őt látnánk fiatalon. A Gyurján több díjjal is jutalmazott üzeme nemcsak likőrt, pálinkát is készít. Az italok megjelenése, ízvilága, valamint a vállalkozó felkészültsége mindegyik Cápát lenyűgözte. A kishal a vállalkozás fejlesztésére, valamint új terméke bevezetésére 8 millió forint befektetést kért, 20% tulajdonrészt kínálva. Balogh Levente le is csapott az ajánlatra, így a Wolf&Lamb az ő befektetésével léphet szintet.