Minden nagyobb költségvetésű film esetében számos tényezőt figyelembe vevő, alaposan mérlegelt pénzügyi előrejelzések készülnek - aztán jön a valóság, és kiderül, hogy valójában mit gondolnak a nézők.
Mint tudjuk, az anyagi siker még nem garanciája a minőségnek (ami fordítva is igaz), hiszen egymillió légy is tévedhet. Mutatjuk a legszemléletesebb példákat a közelmúltból.
Lehet szokatlan, groteszk, éteri vagy manipulatív, a szeretkezések mindig valami esszenciálisat mutatnak meg a filmekben. A sci-fi műfajában pedig a határ a csillagos ég.
Látni kell, hogy elhiggyük, milyen orbitális hibák maradnak benne a nagy költségvetésű produkciókban is.
A film és a rendező, Denis Villeneuve balszerencséje, hogy a legendás Szárnyas fejvadász továbbgondolása egy olyan korban készült, amikor már nincsenek igazi kultuszfilmek, ahol a következő héten már másról beszélünk.
A közelgő netflixes Marilyn Monroe-életrajzi film, a Blonde kapcsán megnéztük, hogyan jutott el Ana de Armas, ez a kubai születésű színésznő jelentéktelenektől kezdve egyre fontosabb szerepeken át odáig, hogy ő keltheti életre az amerikaiak legendás bombázóját.
Harrison Ford végigmorogta a régi Star Wars-trilógiát, January Jones annyira elszúrta Emma Frost karakterét, hogy sosem láttuk többé az X-Men-filmekben, Tarantino pedig pont olyan csapnivaló színész volt a Ponyvaregényben, mint amennyire zseniális rendező.
Az egyik film készítése alatt figyelembe vette a nagy rendezőelőd remekművét, a másiknál egyáltalán nem.
Bár nem minden filmje lesz vidám ezen a hétvégén, azért a világ talán legjobb pasija csak hoz egy kis derűt nekünk, ha már nem flangálhatunk sehova.