Egy 1847-es festményen Lucifer dacosan, kisírt szemmel néz ránk. Pont úgy, ahogy Anakin Skywalker, miután engedett a sötét erőnek.
A Terminátor 2-vel, A nyolcadik utas: a Halállal, Az ébredő Erővel és a Jurassic Parkkal kapcsolatban is merültek fel merész elméletek.
Az alapvető filmes logika azt diktálja, hogy a főhős és legfőbb ellenfele a történet végén megküzdenek, és a jó kerül ki győztesen - de mi van akkor, ha még csak nem is találkoznak?
A kissé esetlen A kézbesítő címre hallgató új koreai sorozat sokszor szenved logikátlanságtól és következetlenségtől, de mivel koreai, megvan az a különleges hangulata, amiért érdemes nézni.
Persze jól néznek ki, meg ezek csak filmek, de mégis szinte ordítanak az irritáló logikátlanságoktól.
George Miller új filmje van olyan őrült, mint a 2015-ös Mad Max: A harag útja volt, csak teljesen másként: a mágikus Kelet titkaiba avat minket a varázslámpából előbújt Idris Elba segítségével.
Volt idő, amikor a legrizikósabb filmes jeleneteket is hagyományos módon, kaszkadőrökkel, speciális védőberendezésekkel vagy katapultokkal vettek fel, de ma is akad olyan elvetemült rendező, aki ragaszkodik ehhez az őrülethez!
Az igazán parádés filmes autósüldözésekhez nem feltétlenül izomautók kellenek, hanem jó ritmusérzék, rengeteg fantázia és egy olyan csapat, akik a legőrültebb ötleteket is megcsinálják – lehetőleg komoly sérülések nélkül.
A Furiosa című spinoff Charlize Theron karakterének fiatalkorát meséli el Anya Taylor-Joyjal a főszerepben, a főgonosz pedig Chris Hemsworth lesz. Már a bemutató ideje is megvan.
Nem volt könnyű válogatni az elmúlt évtized több száz remek alkotása közül, de kritikusaink elárulták, mely filmek azok, amelyek igazán megfogták őket, és amiket bármikor újranéznének. Lesz köztük meglepetés is.