Következzék öt karakter a 70-es, 80-as évekből, akik hasonló rémálmokat okoztak gyerekkorunkban, mint az öreg csősz a Varjúdombi mesékből!
Április végén mutatják be a Milli Vanilli: Az évszázad botránya című mozit, ám addig is felidézzük a poptörténet két notórius kóklerének csúfos véget ért pályafutását.
1984 márciusában mutatták be minden idők egyik legnépszerűbb vígjátékát, melyben egy rakás szerencsétlenből tényleg rendőr lesz.
Vajon a valóságban is létezett a Terminátor Sarah Connor-ritkító lézerjeles fegyvere? Hát Cobretti nyomozó szürreális kézi ágyúja? A következőkben kiderül.
A Bankrablás 88 címében már minden benne van: egy rafinált heist movie, ami még azelőtt játszódik, hogy a bankok átálltak volna a digitális rendszerre.
Szinte közhely, hogy a kereskedelmi tévék ádáz küzdelmet folytatnak a kultúramentesített kultúra népszerűsítéséért. Ám a televízió egykor szegesen ellentétes rendeltetéssel bírt, sőt, már-már nyelvtan- erkölcs- és etikett-tanárként funkcionált. Idézzünk fel rá öt példát!
A Whiplash, a Szemtől szemben, a Truman show vagy a Holt költők társasága lezárása anno egytől egyig a nézők lelkébe égett. Nos, garantáljuk, hogy ezúttal sem lesz ez másként – csak éppen eufória helyett totális döbbenet társul mindehhez.
Következzék néhány szilveszteri epizód, amikor a teleregény szereplői elfeledkeztek a nyomasztó közüzemi számlákról, és 200 méteres siránkozásban csak bronzéremre futotta nekik!
Anno a nagy műgonddal összeválogatott fiú- és lánycsapatoknak már-már kötelező volt prezentálniuk egy karácsonyi slágert. Ám többnyire vajmi kevés köszönet volt bennük.
És mondjuk le az összes kedd esti programunkat, hiszen leadja a FilmMánia a Házibulit, 18:45-ös kezdettel.
Nem a Dallas és Bobby Ewing volt az egyetlen példa a televíziózás történetében, amikor egy szeretett sorozathős feltámasztása tragédiába torkollott. Lindával a 2000-es évek elején legalább ennyire bestiálisan bántak el.
A legnevesebb szociálpszichológusok sem tudnak rá egyértelmű magyarázatot, hogy az internet népe milyen logika mentén kap fel bizonyos szerzeményeket és generál nekik többmilliárdos nézettséget. A megfejtésre mi sem vállalkoznánk, arra azonban sokkal inkább, hogy összegyűjtsük az utóbbi idők (szerintünk) legirritálóbb és legszerethetőbb mémslágereit.
Idézzünk fel néhány klasszikust Sas István reklámjai közül, melyek különös kegyetlenséggel próbáltak „finomságokat” lenyomni a torkunkon!
Majdnem csak biztosra vehetjük, hogy a Careless Whisper c. sláger nélkül a Föld populációja napjainkban is csak alig haladná meg a négymilliárd főt. No, de a Wham! jelentősége közel sem csak ebben rejlett. Chris Smith netflixes dokumentumfilmje egy több mint korrekt összefoglaló a brit popduó karrierjéről, mely szerencsére csak súrolja a bulvár határait. Pedig George Michael kapcsán mi sem lett volna egyszerűbb, mint engedni a szenzációhajhászat kísértésének.
Rockenbauer Pál országjáró sorozatában a községekben élő emberek is megszólaltak, így lett a széria a hetvenes-nyolcvanas évek vidéki krónikája is.