Ha az Aranybullát nem számítjuk, öt filmtörténeti bányakatasztrófa is lenyomja a Petőfi-mozit a „minden idők legrosszabb magyar filmje” versenyen.
A hazai mulatóselőadók sok mindennel vádolhatók, ám azzal aligha, hogy színpadi megjelenés terén ne a „tartalomhoz a forma”-hozzáállást képviselnék. Következzék néhány mulatóskolosszus és zavarba ejtően illusztris fellépőruháik!
A Whiplash, a Szemtől szemben, a Truman show vagy a Holt költők társasága lezárása anno egytől egyig a nézők lelkébe égett. Nos, garantáljuk, hogy ezúttal sem lesz ez másként – csak éppen eufória helyett totális döbbenet társul mindehhez.
A Budapest TV karácsonykor is hű maradt önmagához: míg a kis Jézus aranyat, tömjént és mirhát kapott a napkeleti bölcsektől, mi belsőfülgyulladást, szürkehályogot és agyhúgykövet a csatorna szórakoztató műsoraitól. Következzék ünnepi összeállításunk, mely megrázóbb, mint egy zárlatos szovjet karácsonyfaizzó.
Következzék néhány halálcsillag a mulatós zene kozmoszából, akik a szüreti bálokon sem hagynak fel civil foglalkozásuk népszerűsítésével.
Az önfeláldozás az egyik legfőbb emberi erény. Ezért – levéve az olvasók válláról a gyötrő terhet – saját szemünkkel akarunk megbizonyosodni róla, hogy valóban annyira alávaló-e az a három film, melyet az IMDb mozis portál közönsége szavazatarányosan a legrosszabbnak ítélt. (SPOILER: IGEN!!!)
Kerek harminc éve mutatták be a mozik a Csúcsfejek című sci-fi vígjátékot, aminek elég volt ránézni a plakátjára, hogy tudjuk: irtó nagy hülyeség az egész. Az évforduló alkalmából ehhez hasonlóan bugyuta vagy totálisan elszállt high concepttel rendelkező filmeket kerestünk. Vigyázat, nagy kedvencek is vannak köztük!
Melyik veretőgép/bulibáró/dzsanázókolosszus prezentálta a legszürreálisabb romapop-indulót? Dacolva a lehetetlennel, megpróbáltuk csokorba gyűjteni.
Következzék néhány hírhedt gasztronómiai bányakatasztrófa, mely alapjaiban cáfolja meg a L’ecsó Gusteau séfjének jelmondatát, miszerint „főzni bárki tud.”
A képernyőfüggőség és a képernyőképtelenség kombinációja Magyarországon olyannyira megszokott jelenség, mint a hortobágyi délibáb. És bár ezen jelenség egyik leghírhedtebb képviselője a napokban jelentette be visszavonulását, erős a gyanúnk, hogy e téren az LGT és az Omega egykori példáját követi majd.
Az egyén gyakran azáltal válik önmaga paródiájává, hogy NEM válik önmaga paródiájává – a filozófia az iménti tézist Hasselhoff-paradoxonként emlegeti, alapjául pedig a névadó, David Hasselhoff zenei karrierje szolgált.
Lássunk néhány példát arra, amikor hazai slágergyárosok fittyet hánytak a Stephen King-i bölcsességre, miszerint „néha jobb, ha a halott halott marad”.
2022 óta szabadon felhasználhatók A.A. Milne mesekönyvének figurái, mivel lejárt a műre vonatkozó szerzői jogi határidő. Élelmes filmesek le is csaptak a dologra, és egy nem várt műfajban gondolták újra Micimackó, Malacka és a Százholdas pagony sztoriját. Bár ne tették volna!