Ridley Scott nagyjából fél évszázad szünet után, teljesen más hozzáállással tért vissza az Alien-frencsájzhoz a 2012-es Prometheusszal. Arról, hogy ezt milyen jól tette, ma a tévé képernyőjén is meggyőződhetünk.
Az IMDb.com felhasználói legalábbis imádják a Gladiátor 2-t, a Dűne: Második részt és a Beetlejuice Beetlejuice-t.
Lehet, hogy a Fede Alvarez által jó szakmunkásként dirigált, Excel-táblázatban kiszámított, Romulus-féle nosztalgia lesz pénzügyileg az Alien-frencsájz jövője, de aki tartalmilag bármi újat vár a szériától, inkább Ridley Scottra számítson.
Az biztos, hogy a rómaiak ismerték a cápát, mert mozaikokon is ábrázolták. Ahogy az is tény, hogy voltak újrajátszott tengeri ütközetek a Colosseumban.
Az Apple TV+-ra érkező Dope Thief-ben rendőröknek adják ki magukat a kisstílű rablók, de csúnyán ráfáznak.
Még az olyan legendás rendezők, mint James Cameron vagy Ridley Scott is hajlamosak a nézőket okolni, ha valami nem úgy sül el, ahogy szeretnék – amitől persze néha lehet igazuk is.
Egy sor közepes film után Scott most megmutatja, miért szokás a történelmi kalandfilmek mesterének nevezni, pedig a Gladiátor folytatásával így is meggyűlt a baja.
Lehet, hogy az adott katonai hadművelet kudarcot vallott, de ez sosem akadályozta a filmeseket abban, hogy a vereségből győzelmet kovácsoljanak.
Imádják a kritikusok Ridley Scott nagyszabású történelmi blockbusterét, Denzel Washingtonnak már most Oscart adnának.
Vannak filmek, amelyek új időszámítást vezettek be egy műfajon belül - vagy éppen feltaláltak egy saját műfajt, annyira jól sikerültek.
Egy időben középszerű filmek készültek nálunk, de mostanra már össze lehet állítani egy olyan toplistát, amelyen vannak remekművek is bőven.
Az eső kényelmetlen és idegesítő tud lenni – a valóságban. A filmekben viszont tökéletesen lehet vele hangulatot festeni.
Ahogy Ridley Scott ígérte, megjött az APPLE TV+-ra a Napóleon rendezői verziója 48 percnyi eddig sosem látott anyaggal - amibe bele is néztünk picit.