Idén sem kapott Jászai-díjat, pedig már járna neki. Ha az ítészek nemcsak a fiN:)eszes vidéki városokat és a Nemzetit látogatnák, hanem esetleg eljárnának a Szkénébe és a Stúdió K-ba és mondjuk értenének is hozzá, akkor ki tudja...talán kapna Õ is, Fodor Tamás meg Kossuth-díjat. Illene már...
A Rosencrantz és Guildensternben nagyon erõs figurát hoz létre a naiv, együgyû, értetlen Rosencrantz szerepében, látványos tornamutatványát is képes esetlenül groteszk stílusban elõadni hozzáigazítva a szerephez.
Az utolsó pohárban félelmetes, fojtott stílusú vallatótiszt, ha végig csak ülne akkor is az lenne.
A Caligula helytartójában nagyon komoly ívet rajzol a helytartó jellemébe: az elején fölényes, unott despota, majd kételkedõ, esendõ elárult alak, a végén pedig hamis pátosz nélkül elemi erõvel jeleníti meg a megtört férfit. Talán a legkomplexebb alakítása a jelenleg futó színészi repertoárjában.
Az pedig, hogy ugyanolyan komolyan veszi a gyerekdarabokat, fõszerepeket játszik bennük és magas szinten elsajátította a bábozást, számomra a legnagyobb színészeké emelik õt.
Láttam a Nincs kegyelkemben, nagyon jól játszott, meg a Cég-ben is (abba a filmbe nem rossz dolog bekerülni).Más nem jut eszembe.Remélem nem érti félre senki, amit moost írok! A Nincs kegyelem miatt mindenki azt hiszi, hogy roma származású, õ viszont azt nyilatkozta, hogy nem.És a Werkfilmben is mindenki annak nézte, valódi roma származású emberek.Gondolotam ezt leírom.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások