Programkereső

Hírek, érdekességek

Irány Pécs!

Egyéjszakás kultúrkaland a Zsolnay Negyedben!

Exkluzív éjszakai tárlatvezetések, fényvarázs show, bűvész-, akrobata- és break-bemutató,koncertek és kreatív foglalkozások csábítanak éjjeli légyottra szeptember 14-én a pécsi Zsolnay Negyedben.

World Press Photo

Kiderült a World Press Photo kiállítás budapesti helyszíne

Az állami intézmények folyamatos elutasítása után a Fővárosi Önkormányzat  megtalálta a megoldást és a megfelelő helyszínt is.

Budapest Contemporary

Nemzetközi szintre lép a Budapest Contemporary: hazai és európai galériák vesznek részt az idei vásáron

Újra jelentkezik Budapest legjelentősebb kortárs seregszemléje, a Budapest Contemporary Képzőművészeti Vásár (BCT), amely 2024-ben nemzetközivé bővül és 12 magasan jegyzett európai galériát is vendégül lát.

Irány a múzeum!

Hamarosan!

Fordított tárgyak

Ludwig Múzeum, szeptember 6-tól

Szeptemberben nyílik a Fordított tárgyak című nemzetközi válogatás. A kiállítás az utóbbi másfél évtizedben a kortárs művészetben megfigyelhető tendenciára reflektál, amely lényege, hogy egyre több hagyományos kézműves technikával készült mű jelenik meg a kiálltásokon. A tárlat egymással párhuzamosan mutat be képzőművészeti, néprajzi és iparművészeti kontextusban keletkezett tárgyakat. Kiállító művészek: Albert Ádám, Bakos Gábor, Julie éna, BP: Szabó György, Brückner János, Buczkó Bence, Bukta Imre, Tony Cragg, Csutoros Sándor, Anna Daucíková, El-Hassan Róza, Ember Sári, Fekete Balázs, Jakup Ferri, Gádor Magda, Gróf Ferenc, Gruppo Tökmag, Gyenes Zsófia, Haris László, Harsány Patrícia, Havadtőy Sámuel, Jakab Tibor Perkins, Jovánovics György, Kaneuji Teppei, Kemény György, Keserű Ilona, Kinder Album, Krištof Kintera, Király Tamás, Komár Sabrina, Kokesch Ádám, Denisa Lehocká, Lőrincz Réka, Kim Macconnel, Goshka Macuga, Petra Maitz, Matthias Megyeri, Rosalind Nashashibi, Anna Perach, Grayson Perry, Pablo Picasso, Polgár Rózsa, Laure Prouvost, Puklus Péter, Rácz Rebeka, Randomroutines, Erin M. Riley, Roskó Gábor, Selma Selman, Katarina Ševic, Nedko Solakov, Daniel Spoerri, Sugár János, Szabó Eszter Ágnes, Szalay Péter, Szilvitzky Margit, Tarr Hajnalka, Thiesz Angéla és a Retextil Alapítvány Műhely, Tóth Márton Emil, Rosemarie Trockel, Ulbert Ádám, Várnai Gyula, Marion Verboom, Veszely Beáta, Erwin Wurm

Hans Mendler: Fantáziám körhintájában

Széphárom Közösségi Tér, szeptember 14-ig

Az 1950-ben Neresheimben született és a Duna-parti Ulmban nevelkedett Hans Mendler festő és szobrász 1978 óta él és dolgozik Leonbergben. Tanulmányait a stuttgarti művészeti akadémián végezte.Festészetében már igen korán kialakult egyéni nyelvezete, mely nem egykönnyen sorolható egy bizonyos művészeti stílusirányzathoz: leginkább az absztrakt expresszionizmus és a tudatalatti, s a tudattalan mélységeiből táplálkozó gondolatvilág pólusai között mozog. Jellemző rá a szabad szín- és formahasználat, a motívum redukciója (figura töredék), mely filozofikus megközelítéssel párosul. Festményei élénk, erőteljes színmezőibe integrálja rajzi, gesztusos jeleit.Mendler festményeit a színekben lelt élvezet kényszeríti papírra, vászonra.Alkotásai nagyobb csoportokba rendeződnek, melyekben a figuratív forma olykor elsődleges szerepet játszik, máskor pedig teljesen átadja helyét az absztrakt kompozíciónak. Sok színt saját maga állít elő pigmentekből, előszeretettel illeszt talált tárgyakat a képfelületre.Művészetében egyre nagyobb szerephez jutnak a láncfűrésszel létrehozott, részben színezett faszobrai. Talányos, mitikus, pimasz-gnómszerű vagy éppen félszeg alakok hatását keltik.Egyes nagyméretű faszobrait és agyagból vagy viaszból készített kisebb figuráit egy ideje művész barátja, Mészáros Gergő önti bronzba Pécsett.Mendlernek köztéri munkái is vannak. A lipcsei St. Georg Klinika előcsarnoka számára például egy nagyméretű falképet készített.Művei 30 éve rendszeresen szerepelnek kiállításokon, legutóbb Szingapúrban, Budapesten, Moszkvában és Compiègne-ben voltak láthatóak munkái.Magyarországhoz érzelmi szálak fűzik. Felesége a Pécshez közeli Dunaszekcsőről származik. Amikor csak teheti, e Duna-parti faluban tartózkodik. Alkotásainak jelentős része dunaszekcsői műtermében, kertjében jött létre.(Christina Ossowski)

Vörös István: Disinfection

Magyar Műhely Galéria, szeptember 13-ig

Balatonboglár

Balaton 8 óra 15 perc ~ Weiler Péter x balatonoffseason

Vörös kápolna/Kék Kápolna, augusztus 16.-szeptember 15.

Weiler Péter festőművész és a balatonoffseason fotósa, Bartha Dorka új közös kiállítása a Kultkikötő Kápolnatárlatok keretében, a balatonboglári Vörös és Kék kápolnában. Visszatérő alkotókat köszönthet augusztusban a két kápolna. A nagysikerű Magyar Tenger Társasüdülő kiállítás után az elmúlt nyár is izgalmas közös munkával telt a két művész számára. Bartha Dorka szezonon kívüli balatoni fényképeibe Weiler Péter új műalkotásokat készítve csempészi vissza nem csak a nyarat, de tóparti reggelek emlékeit is. Nemes egyszerűséggel lett így a kiállítás címe: 8 óra 15 perc. Bartha DorkaPapíron történész, a valóságban újságíró, hobbiból pedig fotós. Ha kutat, ír vagy fényképez, mindig a múlt, az emlékek cseppfolyóssága, a kollektív nosztalgia és a személyes emlékezet határmezsgyéje érdekli. Weiler PéterA rendszerváltás generációjának művésze. Munkái egyszerre táplálkoznak a szocialista múlt és az internetre épülő kapitalista világunk abszurd egyvelegéből. Weiler művészetének központi eleme a történetmesélés, a valóság és a képzelet kibogozhatatlan összefonódása adja a képek sajátos hangulatát, de hiány és a magány, a lemaradó részletek, a történetből hiányzó elemek és szereplők legalább annyira fontosak, mint a megjelenített tartalom.

Abstract Horizons

Molnár Ani Galéria, október 5-ig

Kiállító művészek: Baráth Áron, Boruzs Ádám, Forgó Árpád, Kiss Adrienn Mária, Kovács Zoltán, Sallay Dániel, Sonia Navarro A Molnár Ani Galéria évek óta rendszeresen rendezi meg nyári csoportos kiállításait, amely idén az absztrakt művészet különböző irányzatait képviselő, nemzetközi és magyar, fiatal és közép generációhoz tartozó, elismert és feltörekvő alkotók műveit állítja párbeszédbe. Az Abstract Horizons című kiállításon szereplő művészek az absztrakció régmúltra visszanyúló szabad formanyelvét alkalmazzák, hogy olyan kortárs jelenségekre reflektáljanak a hagyományosnak tekinthető médiumokon – festészet, grafika és szobrászat – keresztül, mint a női lét kérdései, a térérzékelés különböző aspektusai a változó terek korában vagy az organikus tendenciák feltörekvése. A számos új tendencia esztétikai világában azonban a múlt század irányzatai, többek közt a color field vagy az akciófestészet mellett például a konstruktivizmus hatásai is felismerhetőek – ezeknek a mozgalmaknak az attribútumai jelennek meg a művekben, kortárs kontextusban újragondolva, egy sajátos vizuális meta nyelvvé alakítva.

Dresszkód: szecesszió

Nagytétényi Kastély (Díszterem), szeptember 7-ig

Újra Budapesten utazókiállításunk, a Dresszkód: szecesszió, amely június 21-től a Nagytétényi Kastély Dísztermében látható. A kiállítás – amelynek Csepregi Noémi művészettörténész a kurátora – a századfordulón élő nő gardróbjába és életmódjába nyújt betekintést az Iparművészeti Múzeum textil- és viseletgyűjteményéből válogatott tárgyegyüttes segítségével. A korabeli öltözékek és kiegészítők – legyezők, táskák és napernyők - bemutatásával felidézzük a szecesszió alkotta új, légies nőideált, akinek már nemcsak a külcsín, hanem a belbecs is különösen fontossá vált. A szecesszió egyszerre zárta le a 19. század pompára törekvő viseletét és indította el a 20. század racionális, funkcionalista divatját. Az első világháború kitöréséig a női ruhák egyre lazábbá, kényelmesebbé váltak, hiszen a hétköznapok nyújtotta aktív életmód, a munka és a sport már megkövetelte az egyszerűbb és kényelmesebb öltözékeket. A kiállítás a hétköznapi és sportos nappali, valamint a csillogó éjszakai viseleteket mutatja be. A szecessziós divatvonal 1899-re alakult ki, amikor egy új típusú fűző „angolnaszerű” S-vonalú sziluettet varázsolt a hölgyeknek. Az excentrikus megjelenést a szeszélyesen a vállakra vetett boa, a laza, hullámos haj, a japános, tarkóra csavart konty, és az óriási, nehéz kalap tette teljessé.Az 1880-as évektől a gépi termékek térhódításának következtében igény lett a hagyományos kézművesség felelevenítésére, egy utánzatmentes művészet megteremtésére és a csipkeművészet újjáteremtésére. Az 1902-ben, Dékáni Árpád tervezte halasi varrott csipke volt az egyetlen, amely egyedülálló, új technikát alkalmazott, és a népművészetből származó motívumkincsével egyszersmind szervesen kapcsolódott az európai szecesszió művészetéhez. A kiállításon látható lesz többek között az a Dékáni Árpád által tervezett legyező is, amely első díjat nyert az 1903. évi Vízcsöpp Társaság legyezőpályázatán. A hölgyek ruháikon és ékszereiken keresztül fejezték ki társadalmi helyzetüket, vagyonukat és rangjukat. A különböző rendezvényeken és társadalmi eseményeken pedig különösen ügyelni kellett a tökéletes megjelenésre. A női divat elengedhetetlen kiegészítője volt a könyékig érő kesztyű, a drágakövekből készült ékszerek, valamint a pompás báli frizurát ékesítő fejdísz. Nem feledkezhetünk meg azonban a táncrendekről és a legyezőkről sem, amelyek szintén nem hiányozhattak a bálozó nők kelléktárából, így a kiállításról sem. Az ünnepi események mellett a divatba jött sportolás is a társasági élet egyik fontos terepévé vált. A korcsolyázást például a bálozás egy kevésbé szertartásos verziójának tartották, hiszen ilyen alkalmak során a férfiak és a nők kötetlenül találkozhattak és beszélgethettek. Ehhez hasonlóan a fürdőzést is – habár a fürdőt és úszást a nemek külön űzték – szintén a társasági élet és közös tevékenység határozta meg. Újra Budapesten utazókiállítás, a Dresszkód: szecesszió, amely június 21-től a Nagytétényi Kastély Dísztermében látható. A kiállítás – amelynek Csepregi Noémi művészettörténész a kurátora – a századfordulón élő nő gardróbjába és életmódjába nyújt betekintést az Iparművészeti Múzeum textil- és viseletgyűjteményéből válogatott tárgyegyüttes segítségével. A korabeli öltözékek és kiegészítők – legyezők, táskák és napernyők - bemutatásával felidézzük a szecesszió alkotta új, légies nőideált, akinek már nemcsak a külcsín, hanem a belbecs is különösen fontossá vált. A szecesszió egyszerre zárta le a 19. század pompára törekvő viseletét és indította el a 20. század racionális, funkcionalista divatját. Az első világháború kitöréséig a női ruhák egyre lazábbá, kényelmesebbé váltak, hiszen a hétköznapok nyújtotta aktív életmód, a munka és a sport már megkövetelte az egyszerűbb és kényelmesebb öltözékeket. A kiállítás a hétköznapi és sportos nappali, valamint a csillogó éjszakai viseleteket mutatja be. A szecessziós divatvonal 1899-re alakult ki, amikor egy új típusú fűző „angolnaszerű” S-vonalú sziluettet varázsolt a hölgyeknek. Az excentrikus megjelenést a szeszélyesen a vállakra vetett boa, a laza, hullámos haj, a japános, tarkóra csavart konty, és az óriási, nehéz kalap tette teljessé.Az 1880-as évektől a gépi termékek térhódításának következtében igény lett a hagyományos kézművesség felelevenítésére, egy utánzatmentes művészet megteremtésére és a csipkeművészet újjáteremtésére. Az 1902-ben, Dékáni Árpád tervezte halasi varrott csipke volt az egyetlen, amely egyedülálló, új technikát alkalmazott, és a népművészetből származó motívumkincsével egyszersmind szervesen kapcsolódott az európai szecesszió művészetéhez. A kiállításon látható lesz többek között az a Dékáni Árpád által tervezett legyező is, amely első díjat nyert az 1903. évi Vízcsöpp Társaság legyezőpályázatán. A hölgyek ruháikon és ékszereiken keresztül fejezték ki társadalmi helyzetüket, vagyonukat és rangjukat. A különböző rendezvényeken és társadalmi eseményeken pedig különösen ügyelni kellett a tökéletes megjelenésre. A női divat elengedhetetlen kiegészítője volt a könyékig érő kesztyű, a drágakövekből készült ékszerek, valamint a pompás báli frizurát ékesítő fejdísz. Nem feledkezhetünk meg azonban a táncrendekről és a legyezőkről sem, amelyek szintén nem hiányozhattak a bálozó nők kelléktárából, így a kiállításról sem. Az ünnepi események mellett a divatba jött sportolás is a társasági élet egyik fontos terepévé vált. A korcsolyázást például a bálozás egy kevésbé szertartásos verziójának tartották, hiszen ilyen alkalmak során a férfiak és a nők kötetlenül találkozhattak és beszélgethettek. Ehhez hasonlóan a fürdőzést is – habár a fürdőt és úszást a nemek külön űzték – szintén a társasági élet és közös tevékenység határozta meg. A sportolás során használt ruhadarabok mellett a hétköznapokon is elterjedtek a kényelmesebb és funkcionálisabb viseletek, meghatározóvá vált például a blúz és a szoknya használata. A nők egyetemi oktatását és a nőgimnáziumok felállítását Wlassics Gyula (1852-1937) vallás- és közoktatásügyi miniszter terjesztette elő 1895-ben. A nők közép- és felsőfokú oktatásban való részvétele, ami eleinte aligha érintette tömegesen a nőket, 1896 őszétől vált lehetővé. A Dresszkód: szecesszió szeptember 7-ig látható a Nagytétényi Kastélyban (1225 Budapest, Kastélypark utca 11.) csütörtöktől szombatig, 12-18 óra között.

A főváros képtára – Művek és történetek

Budapesti Történeti Múzeum - Vármúzeum, 2025., február 2-ig

A Fővárosi Képtár a Budapesti Történeti Múzeum képzőművészeti gyűjteménye. A képtár egyrészt Budapest történetéhez kapcsolódó ábrázolásokat őriz, másrészt meghatározó hazai képzőművészek alkotásait gyűjti a művek témájától függetlenül, a 17. századitól a kortárs művészetig. Közel 150 éves története során a gyűjtemény számos politikai és koncepcionális fordulatnak volt kitéve. Ennek ellenére a várostörténeti vonatkozású, a 19–20. századi, valamint a mindenkori kortárs képzőművészet szerzeményezését a gyűjteményt kezelő muzeológusok folyamatosan igényelték, bár ez nem mindig találkozott egységes támogatással. A Fővárosi Képtár első gyűjteményének 1953-as államosítását követően, 1959-től elődeinknek az alapoktól kellett újrakezdeni, s hogy sikerrel jártak, az annak volt köszönhető, hogy a főváros a hatvanas évektől ma már elképzelhetetlen nagyságrendű anyagi támogatást biztosított műtárgyvásárlásra. A gyűjtemény kialakításában ettől kezdve a várostörténeti szempont mellett egyre hangsúlyosabb szerepet játszott a folyamatosan alakuló mindenkori művészettörténeti kánon, és ezzel, több évtized szisztematikus munkájának eredményeként létrejöhetett az ország egyik legjelentősebb, és Budapest egyetlen képzőművészeti gyűjteménye. A közelmúlt időszakára az anyagi források szűkössége volt jellemző. Műtárgyvásárlásokra sokszor a Nemzeti Kulturális Alap kollégiumaihoz benyújtott sikeres pályázatok adtak lehetőséget. A gyűjtés irányát meghatározza a kiállítási tevékenység, de ajándékok, régészeti feltárások eredményeként is kerültek a gyűjteménybe kiemelkedő darabok. A Fővárosi Képtár legutóbb több mint tíz éve tárta a látogatók elé szerzeményezési tevékenységének eredményét: az 1996–2012 közötti időszakról kiállítás és katalógus is született. Néhány évvel később, a pandémia idején, virtuális tárlatként indult a Gyarapodunk-sorozat a gyűjteménybe került újabb művekről. Ezúttal két kiállítást tervezünk az elmúlt tíz év szerzeményeiből: az első keretében Budapesthez kötődő, tereinek történetével foglalkozó műtárgyakat állítunk ki, több korszakból, a kortárs törekvésekből is válogatva. A műveket fogalompárok mentén rendezzük el, amelyek a múzeumok feladatait, a tárgyak megőrzését, a rájuk rakódó történeteket és azok emlékezetpolitika vonatkozásait körvonalazzák. A kiállításon szereplő művészek névsora:Borsos János (1979)Bozzai Dániel (1988)Eperjesi Ágnes (1964)Gádor István (1891–1984)Józsa Bálint (1937–2021)Keserue Zsolt (1968)Kocsi Olga Piroska (1987)Konecsni György (1908–1970)Kovács Ferenc (1926–1990)Lőrinc Lilla (1980)Ország Lili (1926–1978)Rákóczy Gizella (1947–2015)Randomroutines: Kaszás Tamás (1976), Kristóf Krisztián (1976)Reigl Judit (1923–2020)Šwierkiewicz Róbert (1942–2019)Szathmáry Irma (1908–1975)Veszely Ferenc (1945)Vilt Tibor (1905–1983)  

DÍVÁK & ikonok

Magyar Zene Háza, szeptember 15-ig

Rihanna, Björk, Whitney Houston, Janelle Monáe, Tina Turner, Cher, Marilyn Monroe, Maria Callas, Edith Piaf, Ingrid Bergman és még sok más meghatározó előadóművész személyes történetén – és eredeti fellépőruháin, jelmezein – keresztül a dívák rendkívüli erejét és kreativitását mutatja be a Zene Háza új időszaki tárlata, a Dívák & Ikonok című kiállítás. Early bird jegyek decemberben először ajándékutalvány formájában, majd 2024. januártól teljes áron időpontokra is foglalhatók. A nagyszabású kiállítást a világ legnagyobb iparművészet-és design múzeuma, a londoni Victoria and Albert Múzeum rendezte. Az eredeti helyszínen 2024. áprilisában zár a tárlat, majd utazókiállításként először a Zene Házában lesz látható, 2024 májusától. Budapest után a világ több fontos múzeumába utazik tovább. A nyitás óta teltházzal futó V&A Díva tárlat a nagy dívák történetébe ad betekintést az operavilág nagyjaitól és némafilmsztároktól kezdve a mozivászon hírességein át napjaink világsztárjaiig.

Képzőművészeti

A zsidók és a Sábesz – egy szimbiotikus kapcsolat

Cháj Galéria, szeptember 6., 19:00

Az előadást megelőzően ima, ünnepi kidus és vacsora

Tárlatvezetés

Inda Galéria, szeptember 6., 18:00

Perenyei Mónika és Szász Lilla tárlatvezetése A kiállításról:Emblematikus projektekben szereplő, de Magyarországon eddig ritkán vagy egyáltalán nem kiállított munkákból állt össze Szász Lilla július elején nyíló kiállítása. A négy projekt darabjai tematikus pontok mentén egymás mellé rendezve huszonöt évet kötnek össze: a Peresztrojka gyermekei 1998-ban, a Szovjetunió összeomlása utáni első évek szabadságformáit kereső Oroszországában, a Vágyak és a Lányok 2005-ben Magyarországon, a 700 méter pedig 2023-ban Kubában folyt. A mostani kiállításra válogatott anyag a kötött létformátumokból, az elnyomottság, korlátozottság bizonyos, jellegzetes formáiból szabadulni készülő, vagy már szabadulóban lévő fiatalokról szól. Azt figyeli, mikből táplálkoznak a vizsgált csoportok vágyai, mik jelentik számukra a fogódzókat és az egymáshoz, csoportokhoz, közösségekhez, törzsekhez kapcsolódás (vagy éppenséggel az azoktól való elkülönbözés) orientációs pontjait.Mi történik, ha nincs forradalom, de információ már van – mégpedig olyan információ, ami a legegyszerűbb formában, legkönnyebben hozzáférhetően jut el ezekhez a csoportokhoz, vagyis a tömegkultúra, a sport, a fogyasztás képisége, az abban vágyható ideálként megnyilvánuló tárgyi világ.Amennyire lehetséges, amilyen közelségben csak lehet, Szász mindig együtt él a vizsgált csoportokkal vagy egyes emberekkel. Nem válaszokkal, megoldási lehetőségekkel érkezik a helyzetbe, és a projektek végére is inkább talán az így leghitelesebben képviselhető pontig jut el: segít a kérdések pontos megfogalmazásában. Olyanokéban, amelyek azután a közvetlenül érintettek és az értük felelős, hatalmi pozíciókban lévők számára is segít(het)ik a helyzet megértést – utóbbiak számára a megélését is. Ez nem a megoldás, de enélkül nem lehetséges megoldás.

Záró tárlatvezetés Kis-Halas Judittal

Budapest Galéria, szeptember 7., 16:00

Szeretettel várnak mindenkit a Maleficae – A máglyától az online varázslásig című kiállítás finisszázsára! 16:00-tól Kis-Halas Judit néprajzkutató tart tárlatvezetést, ahol arról az összetett, sokszínű reflexió halmazról fog mesélni, amelyet a boszorkány történeti figurájára és a boszorkányüldözésekre adott válaszként alakítanak ki a jelenkori boszorkányok / wiccák / pogányok.

SZEMAFOR | Képzőművészeti műhely gyerekeknek

Budapest Galéria, szeptember 7., 11:00

A Budapest Galéria minden kiállításához hirdet művészetpedagógiai programokat 7-12 éves gyerekek számára. A SZEMAFOR foglalkozásokon az éppen aktuális kiállítás megtekintése és megbeszélése után saját alkotásokat is létrehozhatnak a résztvevők; festhetnek, rajzolhatnak, mintázhatnak, készíthetnek nyomatokat és maketteket is. A foglalkozásokat Szabics Ágnes képzőművész, művészetpedagógus vezeti.

Klimt: A csók

Várkert Bazár (Testőrpalota), szeptember 14., 18:00

Gustav Klimt Csókja a világ egyik legismertebb és legtöbbet reprodukált festménye. Talán ez a legnépszerűbb poszter a diákkollégiumok falán Pekingtől Bostonig.Az 1908 körül Bécsben festett, ismeretlen ölelkező párt ábrázoló, szuggesztív kép elkészültétől fogva megigézi a nézőket titokzatosságával, érzékiségével és káprázatos anyagaival. De mi is áll a festmény vonzereje mögött; és ki is volt az alkotója?A festmény – a valódi arany, a díszítő minták, a szimbolizmus és a forrongó erotika – alapos tanulmányozása során utunk a figyelemre méltó századfordulós Bécsbe vezet, amikor egy új világ küzdött a régivel.A Frida Kahlo és a Mary Cassatt - A modern nő portréja rendezőjétől és a Vermeer: A valaha volt legátfogóbb életmű-kiállítás producereitől egy erőteljes, lebilincselő és szenvedélyes új film érkezik.Klimt a szecessziós mozgalom titánja volt, aki dekadens új világokat teremtett, amelyekben a gyengéd érzékiség, az ősi mitológia és a radikális modernitás egyesült.Fedezze fel a világ egyik kedvenc festménye mögött rejlő botrányos életű alkotót és az őt érő rendkívüli hatások gazdag szövevényét!angol dokumentumfilm. 90 percKorhatár:12Rendező: David BickerstaffForgalmazó: Pannonia Entertainment A film adatlapja

Tárlatvezetés

Műcsarnok, szeptember 15., 16:00

Markovits Éva nyitó tárlatvezetése

Műcsarnok